معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به امکان توقف ۱۵ روزه زوار ایرانی درعراق و برای جلوگیری از بی نظمی و ازدحام جمعیت، زائران برای بازگشت عجله نکنند.
کد خبر: ۱۳۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ 30 November 2015
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به امکان توقف ۱۵ روزه زوار ایرانی درعراق و برای جلوگیری از بی نظمی و ازدحام جمعیت، زائران برای بازگشت عجله نکنند.

سرهنگ برزو محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسیر پیاده روی زوار اربعین حسینی از کنگاور تا پایان حوزه استحفاظی در استان کرمانشاه ۳۵۷ کیلومتر است و در تمام مسیرها پلیس راه، یگان های گشتی، یگان ویژه، گشت های انتظامی و ... فعالیت خود را از نظر کمی و کیفی تشدید کرده اند.

وی تامین امنیت زوار را از وظایف نیروی انتظامی بیان کرد و گفت: تمام موکب ها و زائرسراها تحت پوشش نیروهای انتظامی قرار دارند و به ویژه امنیت و مسائل ترافیکی موکب هایی که در مسیر زوار قرار دارند با شدت عمل بیشتری در دستور کار قرار دارد.

محمدی با بیان اینکه امسال تاکنون تلفات زائران در استان کرمانشاه نداشتیم، افزود: هم اکنون ترافیک در راه های مسیر زوار اربعین طبیعی است و مشکلی در این رابطه وجود ندارد همچنانکه از تعداد زوار در مسیر های پیاده کاسته شده و ازدحام روزهای قبل وجود ندارد.

وی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی تا پایان ۱۵ آذر جهت خدمت رسانی به زوار گفت: آمادگی کامل جهت تامین امنیت زوار وجود دارد و ما تا مرز مسئولیت ارائه خدمات و تامین امنیت زوار را بر عهده داریم.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: با توجه به ازدحام جمعیت در روزهای ۱۲ و ۱۳ آذر، هماهنگی شده که از ۱۰ تا ۱۴ آذر از  تردد تانکرهای عراقی در راه های استان کرمانشاه جلوگیری به عمل آید.

سرهنگ محمدی با اشاره به تشدید فعالیت های نیروهای مرزبانی و انتظامی جهت تامین امنیت زوار در مرز گفت: زائران حتی الامکان در مبدا اقدام به تهیه روادید کرده تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

وی در پایان تاکید کرد: امکان توقف زائران ایرانی در کشور عراق تا ۱۵ روز وجود دارد و لذا زائران به منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک و ازدحام جمعیت و بی نظمی، بازگشت خود را مدیریت کنند و برای بازگشت عجله نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار