سامانه ثبت‌نام خادمان افتخاری حریم رضوی طی مراسمی در مشهد و با حضور پدر محسن حاجی حسنی رونمایی شد.
کد خبر: ۱۳۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 30 November 2015
حجت‌الاسلام محمد اسماعیلی در نشست خبری ستاد خادمان افتخاری حریم رضوی و مراسم رونمایی از سامانه جهاد خدمت که در مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: مساجد مسیرهای زائران پیاده شناسایی شده است و ایرادات این مساجد از نظر گرمایشی و دیگر امکانات رفاهی برطرف شده است.

معاون امور اجتماعی و روابط عمومی رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی بیان کرد: 10 مسجد محوری برای دهه آخر صفر تجهیز شده و برنامه‌ریزی‌ها به نحوی انجام شده که امیدوارم بتوانیم بهترین خدمت‌رسانی را به زائران حرم رضوی که در این مسیرها حرکت می‌کنند، داشته باشیم.

وی افزود: همایش بزرگی برای قدردانی از مدیران و مسئولان مساجد پس از برگزاری مراسم اربعین برگزار می‌شود و ثبت‌نام از خادمان افتخاری هم در این همایش انجام می‌شود، امیدوارم بتوانیم به بهترین نحو به زائرین حرم رضوی خدمت کنیم.

در ادامه این نشست، مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد اظهار کرد: مشهد با این چنین ظرفیت معنوی یک فرصت است که باید از آن استفاده کنیم و باید جایگاه زائران در مشهد را بهتر درک نماییم.

علی قناویزچی عنوان کرد: بنابه برنامه‌ریزی‌های انجام شده مردم مشهد به خودی خود به استقبال زائران می‌روند، در این راستا جهاد خدمت ایجاد شده و همه مردم می‌توانند از این الگو پیروی نمایند.

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد بیان کرد: هر شهروند مشهدی می‌تواند به سایت MASHHAD.IR مراجعه نموده و خدمتی را که مایل به انجام آن است انتخاب کرده، همچنین این امکان از طریق شماره 096308 برای انجام ثبت‌نام فراهم است، مسیرهای مختلف زائران پیاده برای تشرف به حرم رضوی در مشهد نیز بر روی این سایت قرار داده شده است.

در ادامه این نشست حیدری‌فر معاون شورای هیئت‌های مذهبی مشهد در سخنانی اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی بزرگترین شبکه اجتماعی کشور است و وظیفه خدمت‌رسانی به شعائر دینی را دارند و لذا در این ایام برنامه‌های زیادی را مدنظر قرار داده اند و برنامه‌های مختلف رفاهی و فرهنگی را در راستای استقبال هرچه بهتر از زائران حرم رضوی خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار