مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بناهای غیرقانونی حاشیه راه‌ها را قلع و قمع می‌کنیم.
کد خبر: ۱۳۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 01 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، خلیل محبت‌خواه عصر امروز در اولین نشست مطبوعاتی خود بعد از عهده‌داری مدیریت راه و شهرسازی استان در پاسخ به سئوالات خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا به صورت قانونی برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌هایمان را در حوزه راه و شهرسازی دنبال کنیم و از دامن زدن به برخی از حاشیه‌ها نیز هیچ کس نفع و سودی نمی‌برد بلکه رسانه‌ها باید به توانمندسازی فعالیت‌ها در حوزه راه و شهرسازی کمک کنند.

وی با بیان اینکه ما رسانه‌ها را نزدیک‌ترین افراد به خود می‌دانیم که با نقدها و قلم‌های خود می‌توانند عیوب ما را برطرف کنند، تصریح کرد: در نزدیک به یک ماهی که در این استان هستم، اصحاب رسانه را دلسوز و با روحیه شاداب و پیگیر مشاهده کردم و امیدوارم همین ارتباطات و تعاملات بیشتر و بهتر ادامه پیدا کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مبارزه با زمین‌خواری را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار دستگاه‌های اجرایی استان با همکاری نهادهای قضایی اعلام کرد و گفت: بنده خیال همه تعاونی‌ها و صاحبان اراضی را راحت کنم چرا که تا 15 سال آینده هیچ افزایشی در محدوده شهر اردبیل انجام نمی‌شود و حتی یک وجب نیز محدوده این شهر توسعه نمی‌یابد.

محبت‌خواه به تشکیل کارگروه مبارزه با زمین‌خواری و همچنین تصرف غیرقانونی اراضی کشاورزی و ساخت و سازهای غیرقانونی حاشیه راه‌ها اشاره کرد و افزود: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم تا پروژه‌هایی در این ارتباط شکل گرفته و یا زمینه اجرایی شدن آنها به هر دلیل ممکن فراهم آید.

وی در مورد اجرای پروژه‌های بیمارستانی توسط راه و شهرسازی استان بیان کرد: بیمارستان پارس‌آباد و ترومای اردبیل که از سال‌های پیش در حال اجرا هستند، به سرعت در حال تکمیل شدن است و ما براساس تصمیماتی که در جلسه مشترک با علوم پزشکی گرفته‌ایم، قرار شده هم پیمانکار بیمارستان‌ها، هم علوم پزشکی و همچنین راه و شهرسازی به تعهدات خود عمل کرده و هر چه سریعتر زمینه بهره‌برداری این پروژه‌ها فراهم آید.

محبت‌خواه با یادآوری اینکه قول دادیم تا بیمارستان پارس‌آباد را با تأمین اعتبار 8.5 میلیارد تومان در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسانیم و بیمارستان کوثر را نیز در صورت تأمین اعتبار تا دهه فجر تحویل دهیم، اضافه کرد: امیدواریم همه این تلاش‌ها و فعالیت‌ها زمینه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را فراهم آورد.

وی در مورد تکمیل واحدهای مسکن مهر نیز گفت: ما مصمم هستیم تا سه ماهه اول سال آینده پرونده مسکن مهر را با همراهی خود متقاضیان و تعاونی‌ها ببندیم و زمینه‌ای را فراهم کنیم تا واحدهای مسکن مهر تحویل متقاضیان شود.

محبت‌خواه گله‌مندی‌های مردم را در مورد مساکن مهر و مشکلات زیرساختی آن ادامه داد: در تلاش هستیم تا با انتشار آگهی مزایده از طریق بخش خصوصی نسبت به تکمیل زیرساخت‌های مساکن مهر نظیر مدرسه، پاسگاه، کلانتری و مسجد اقدام کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در بازدیدی که در یک ماه اخیر از مساکن مهر استان داشتیم،‌ تمام نواقصات آن را ارزیابی کردیم که امیدواریم در کمترین زمان زمینه همکاری برای رفع نواقصات فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار