طی مراسمی در نگارخانه رضوان وابسته به موسسه آفرينش های هنری آستان قدس رضوي:
نمایشگاه عکس «شیعه عاشورا فراوان دیده است» با موضوع سوگواری‌های عاشورا چهارشنبه 11 آذرماه ساعت 18 در نگارخانه رضوان واقع در کوهسنگی 17 افتتاح شد.
کد خبر: ۱۳۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲ 03 December 2015
به گزارش تابناک رضوی، در این نمایشگاه بیش از 800 قطعه عکس از عکاسان امیرحسین صفرلی، هاشم عطار، علیرضا عطاریانی، رضا عرفانیان، مسعود احمدزاده، سیدمحسن سجادی، موسی حاجی‌نژاد و محمدجعفر نجفی به نمایش درآمده است.


محمدجعفر نجفی دبیر برگزاری نمایشگاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک رضوی گفت: در این نمایشگاه، عکس‌ها در هشت ویدئوپروژکتور که هر ویدئوپروژکتور 100 قطعه عکس در هر هشت دقیقه نمایش می‌دهد به نمایش درآمده‌اند که در نوع خود در کشور بی‌نظیر است.

محمد ظریف صدر، مسئول برگزاری نمایشگاه به خبرنگار ما گفت: این نمایشگاه و عکس‌های آن به قدمت 25 ساله می‌رسد و در این نمایشگاه سعی شده است که لحظات ناب انسان در مراسم عاشورا به تصویر کشیده شود.

در این نمایشگاه که از ساعت 18 روز چهارشنبه افتتاح شد جمعی از بازدیدکنندگان که اغلب از هنرمندان حوزه عکاسی بودند شرکت داشتند.

لازم به یادآوری است این نمایشگاه تا 13 آذرماه ادامه دارد و در دو نوبت صبح و عصر میزبان هنردوستان و بازدیدکنندگان محترم است.



مهدی نظام دوست/ تابناک رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار