جناب آقای نظری حضرت عالی مدت بسیار کوتاهی است که به عنوان فرماندار بویراحمد معرفی شده اید، اما در همین مدت کوتاه به گونه ای خود را به یکی از احزاب استان چسبانده اید که چون رهبر آن حزب در استان به دید می آیید.
کد خبر: ۱۳۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸ 03 December 2015
جناب آقای نظری حضرت عالی مدت بسیار کوتاهی است که به عنوان فرماندار بویراحمد معرفی شده اید، اما در همین مدت کوتاه به گونه ای خود را به یکی از احزاب استان چسبانده اید که چون رهبر آن حزب در استان به دید می آیید.

به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس اساعیل مدبر مقدم، فعال رسانه ای و سردبیر سایت مردم استان کهگیلویه بویراحمد در یادداشتی نوشت: یک شنبه سیاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و سیلی خوردن یکی از دختران ایل به دست پسری بی مخ که رهرو شعبان بی مخ هاست دل تمامی مردم شریف استان وحتی کسانی که در نقاط مختلف کشوراز جایگاه با عظمت زن در ایل چیزی شنیده اند را به درد آورد.

دانشگاه آزادی که در این چند سال با مدیریت هوشمندانه و مدبرانه اداره می شد این روزها شاهد حادثه دلخراشی بود که مصوبین آن فقط و فقط مسئولین نا آگاه به مسائل روز، عقاید، دیدگاه ها، خطوط قرمز انقلاب و نشناختن سلایق جوانان در تشکل های استان است.

با توجه به وضعیت استان و مشکلات بسیار بزرگی که جوانان ما در مقوله شغل و ازدواج دارند، بی خردی برخی از مسئولان و چراغ سبز نشان دادن آنها موجب ورود افرادی معلوم الحال به استان می شود که به یک باره فرزندان انقلاب را به روزهای تلخ فتنه 88 و توهین به ارباب بی کفن حسین (ع) می برد، رگ غیرت حسینیشان به جوش می آید و از شبهای قبل فقط به مسئولان یک پیام می دهند( شهر شهیدان ما / جای فتنه گران نیست).

توجه نکردن رئیس دانشگاه آزاد به خواسته خیل عظیمی از دانشجویان این دانشگاه نشان از شناخت سطحی ایشان از دانشجویان خود دارد که به ایشان پیشنهاد می کنم حتما درباره استان طوایف سلایق عقاید و بخصوص جوانان استان از گذشته تا کنون بیشتر تحقیق کند و بیشتر بداند.

پروژه نفوذی که در فضای کنونی جامعه خودی نشان داده از دید فرزندان انقلاب در سراسر کشور مخفی نمانده و نمی ماند و چه بسا کشیدن یکشنبه سیاه دانشگاه آزاد و توهین مستقیم چماقداران فتنه به اصل ولایت فقیه در راستای تکمیل این پروژه باشد و قبل از این که رسانه های داخلی به آن به پردازند عوامل خود فروخته ای در این میان با کشته سازی و مظلوم نمایی آن را به رسانه های ضد انقلاب بی بی سی / روز آنلاین / فردا / و... مخابره می کردند و این خود نشان از ایجاد فتنه ای دیگر در استان داشت که به حول و قوه الهی در نطفه خفه شد.

یکی دیگر از اشتباهات مسئولان استان این بود که بعد از اشتباه خود برای مجوز به سخنرانی خانم آذر منصوری و اتفاقات بعد از آن به جای خروج سریع این مجرم فتنه 88 برای دانشجویان انقلابی شورای تامین برگزار کرده و جو استان را امنیتی کردند.


اما چند نکته خدمت آقای فرماندار
جناب آقای نظری حضرت عالی مدت بسیار کوتاهی است که به عنوان فرماندار بویراحمد معرفی شده اید، اما در همین مدت کوتاه به گونه ای خود را به یکی از احزاب استان چسبانده اید که چون رهبر آن حزب در استان به دید می آیید.
به عقیده من فرماندار یک شهرستان باید مدیری کاملا سیاسی باشد خودمانی تر بگویم کوچه مخفی های سیاست را خوب بشناسد و بلد باشد، اما رفتار حضرت عالی در این مدت کوتاه و بخصوص حضور شما در دانشگاه آزاد و اصرار بر برگزاری سخنرانی یکی از مجرمین فتنه 88 نشان از این دارد که مشروعیت خود را در بین قشر بسیار زیادی از جوانان و مردم استان از دست داده اید.
آقای فرماندار شما چند ماه دیگر باید انتخابات بسیار سنگینی را برگزار کنید، در این فضای خالی از فرزندان انقلاب که خیل عظیمی از آنها پای پیاده به سمت معشوق خود شتافته اند شما به تشکل نوپایی با مدیریت جوانی که خودش هم خودش را نمی شناسد و جوانان خوش نام اصلاحات نیز او را اصلا اصلاح طلب نمی دانند برای حضور یکی از رهبران آشوب روزعاشورا مجوز داده اید و وقتی که مشخص شد این بیشه خالی از شیر غران نیست خود مستقیم وارد عمل شده و به برگزاری این سخنرانی اصرار ورزیدید.
آقای نظری به عقیده من بعد از برگشت کربلایی ها و شنیدن حادثه یک شنبه سیاه دانشگاه که چگونه به یکی از دختران مظلوم ایل سیلی زدند فضای سیاسی برای شما بسیار سنگین تر خواهد شد.
آقای نظری به شما پیشنهاد می کنم از مردم شریف استان که در این روزهای غم حضرت حسین(ع) حضور یکی از فتنه گران عاشورای 88 را در استان دیده و شنیدند عذر خواهی کنید در ضمن پیشنهاد می کنم از شورای تامین شهرستان نیز عذر خواهی کنید چرا که تمام ظرفیت و اعتبارشان را به عنوان نماینده ی این شورا پای یک سخنرانی و آن هم از جنس فتنه گران هزینه کرده اید و از این پس توان فرمانداری را خارج از هرگونه سلیقه شخصی و گروهی برای برگزاری انتخاباتی سالم و خارج از هرگونه تنش آماده کنید.

حرف آخر: آقایانی که در دولت گذشته مسئولیت داشته و امروز نیز به دنبال تحصیلات عالیه خود برای دولت آینده هستند، برخی از آنها نیز فضا را برای حضور در انتخابات مجلس سبک و سنگین می کنند و به دنبال جمع آوری رای هستند بدانند برچسب های متعددی را بخاطر رفتارهای شماها به فرزندان انقلاب می زنند و این سکوت محض شما و دفاع نکردن از دانشجویان انقلابی نشان از این دارد که تاثیر منفی فضا دامن شما را نیز گرفته و به ساکتین پیوسته اید و از طرفی سندی بر ادعای فراجناحی بودن دانشجویان انقلابی است که بیانیه ی هیچ یک از ازاحزاب را در حمایت از خود ندارند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار