معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از ارائه خدمات فرهنگی به کاروان زائران پیاده حضرت رضا(ع) هم‌زمان با دهه آخر صفر در 28 ایستگاه درون و برون‌شهری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 04 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری دهه پایانی ماه صفر آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی اظهار داشت: این برنامه‌ها در 10 ایستگاه برون ‌شهری و 18 ایستگاه درون ‌شهری با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت و پذیرایی از زائران پیاده بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار خواهد شد که با ارائه خدماتی از قبیل اقامه نماز جماعت، سخنرانی، قرائت زیارت‌نامه، مداحی، سینه‌زنی، کارگاه‌های آداب زیارت و حلقه معرفت از زائران استقبال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای دیدگاه‌های معرفتی زائران در حرم مطهر رضوی هدفی است که معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی دنبال می‌کند، افزود: به تمام زائران و کاروان‌های زیارتی که در این برنامه‌ها شرکت خواهند داشت، هدایایی فرهنگی اهدا می‌شود.

حسینی با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی به اردوها و کاروان‌های زیارتی در حرم مطهر رضوی تصریح کرد: خدمات فرهنگی به اردوها و کاروان‌های زیارتی با محوریت رواق‌ دارالهدایه خواهد بود که در پاسخ به نیاز گروه‌های مخاطب در حرم مطهر و ترویج فرهنگ و آداب صحیح زیارت و گسترش معارف اهل‌بیت(ع) در بین زائران حریم رضوی ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: محور اصلی برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و مذهبی حرم مطهر رضوی در دهه پایانی ماه صفر «تبیین و بازشناسی تمدن صدر اسلام برای تجدید بنای تمدن اسلامی در عصر حاضر»، «تبیین خطوط و شاخصه های اصلی نظام حکومت نبی اکرم(ص)» و «اخلاق حکومتی پیامبر اکرم(ص)» خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار