مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: میدان دکتر شریعتی امروز در مشهد آلوده‌ترین نقطه‌ای بوده که توسط ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوایی به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۱۳۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ 05 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حمید صالحی در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن تأکید بر اینکه کیفیت هوای مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد، اظهار داشت: متوسط شاخص‌های ثبت آلودگی ثبت شده در ایستگاه‌های شهر مشهد مقدس بیش از 110 را نشان می‌دهند لذا فعالیت ورزشی در فضای باز و رفت و آمد برای اقشار حساس از جمله کودکان، زنان باردار و سالمندان نباید انجام شود.

وی با بیان اینکه برخی از نقاط شهر مشهد نسبت به سایر مناطق آلودگی بیشتری دارند، تصریح کرد: در میان تمام ایستگاه‌های موجود در شهر مشهد میدان دکتر شریعتی با میزان آلودگی 163 P.S.I بیشترین میزان آلودگی را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی رفت و آمد روزانه بیش از یک میلیون خودرو را یکی از علل بسیار مهم در به وجود آمدن وضعیت هشدار آلودگی هوا در شهر مشهد برشمرد و خاطرنشان کرد: در برخی از نقاط شهر مشهد رفت و آمد برای تمام اقشار ضرر داشته و افراد در صورت امکان باید تردد خود را به زمان دیگری موکول کنند.

صالحی افزود: در نقاطی مانند خیام، آوینی و دکتر شریعتی شهر مشهد شاخص‌های آلودگی بالاتر از 150 بوده که به آن وضعیت هشدار برای تمام اقشار گفته‌ می‌شود که تمام افراد باید از تردد در آنها خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار