کرسی آزاداندیشی با موضوع "فعالیت‌های علمی و فرهنگی مختلط، بایدها و نبایدها" در دانشگاه آیت الله حائری میبد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 07 December 2015

به گزارش تابناک یزد،"علی اکبر کریمی" مدیر فرهنگی دانشگاه آیت الله حائری میبد با بیان اینکه مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص آزاداندیشی فرموده‌اند؛ "باید راه آزاداندیشی و نوآوری و تحول را بازگذاشت، منتها آن را مدیریت کرد تا به ساختارشکنی و برهم زدن پایه های هویت ملی نینجامد"، گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی محملی برای بیان آزادانه، عاقلانه، شجاعانه و محترمانه فکر و اندیشه دانشجویان در دانشگاه هستند.

وی افزود: معتقدیم که دانشجویان، قشر فرهیخته و تحصیلکرده در حوزه های مختلف دارای فکر و اندیشه هستند و این نظر و اندیشه در قالب برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی جای اصلاح و یا ترویج دارد و دانشجویان با هرنوع تفکر و سلیقه ای در محیط دانشگاه می‌توانند در قالب این کرسی‌ها، آراء و اندیشه‌های خود را بیان کنند.

کریمی با بیان اینکه برگزاری کرسی آزاد اندیشی "فعالیت‌های علمی و فرهنگی مختلط، بایدها و نبایدها" عصر امروز دوشنبه شانزدهم آذرماه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار می‌شود، افزود: علاقمندان به مشارکت در بحث و مناظره در دو گروه موافق و مخالف می‌توانند با مراجعه به امورفرهنگی و یا رابطین فرهنگی نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار