معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با شب ارتحال پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه «‌اشکباره غم» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 08 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به‌نقل از ستاد خبری دهه پایانی ماه صفر آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهار داشت: قرائت زیارت امین الله، سخنرانی، مرثیه سرایی، عزاداری و سینه زنی از برنامه‌های تدارک دیده شده در شب ارتحال نبی مکرم اسلام(ص) خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله سعیدی و حجت‌الاسلام و المسلمین ماندگاری از سخنرانان و خطباء این مراسم هستند، افزود: در این ویژه برنامه مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) احمد واعظی، مهدی سروری و ابراهیم قانع به سوگواری و مرثیه‌سرایی می‌پردازند.

حسینی افزود: این مراسم 18 آذر ماه از ساعت 18 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برپا می‌شود.

وی همچنین با اشاره به ویژه برنامه‌های روز ارتحال پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) افزود: آیت‌الله سید احمد علم الهدی و حجج اسلام نظری منفرد، رفیعی و سید جعفر اسلامی‌فر در روز ارتحال پیامبر(ص) به ایراد سخن می پردازند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در ادامه بیان کرد: زیارت ائمه بقیع علیهم‌السلام و مرثیه‌سرایی توسط محمد موحدی نیا اجرا می‌شود و سپس سید حسین محمدنیا و محمد عطاپور به مداحی و ذکر مصیبت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به قرائت زیارت پیامبر(ص) از راه دور در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: در این مراسم که بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می شود، محسن فنایی، علی ملائکه و امیر عارف به مداحی و مرثیه سرایی می‌پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار