مدیر عامل هلال احمر خراسان رضوی :
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از ارائه خدمات امدادی به 22108زائر پیاده در محورهای مواصلاتی استان در قالب طرح همسفران خورشید تا روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 08 December 2015
دکتر سید مجتبی احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی افزود: از ابتدای اجرای طرح همسفران خورشید2 که با مشارکت 9 استان دیگر از سراسر کشور اجرایی شده است تاکنون در محورهای چناران-قوچان-نیشابور-تربت حیدریه-سرخس وفریمان به 22108 زائر پیاده امدادرسانی شده است.
وی تصریح کرد: در این طرح تعداد 33پایگاه ثابت جاده ای،7 کانکس امدادی، 75 چادر امدادی به منظور خدمت رسانی به زائرین پیاده ایام آخرماه صفردر نظر گرفته شده است ضمن اینکه در طرح همسفران خورشید 35 هزار پانچو وکاور امدادی و1909 بسته آموزشی تاکنون توزیع شده است.
دکتر احمدی در ادامه از بکارگیری 57 دستگاه آمبولانس،یک دستگاه اتوبوس آمبولانس؛17 خودروی نجات،36خودروی کمک دارسبک،17 خودروی سنگین و 2 دستگاه خودروی ارتباطات وهمچنین 7 دستگاه خودروی ون و107 دستگاه سایر خودروهای استان خبر داد وگفت:به منظور ارائه خدمات بهتر وبیشتر به سانحه دیدگان ومصدومان نیز یک فروندبالگرد امدادی به صورت آماده باش و یک فروند بالگرد دیگر در صورت نیاز از مرکز نیز در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در اجرای طرح همسفران خورشید و کمک به مسافرین آمادگی اسکان اضطراری وجود دارد  و اقلامی مانند پانچو و کاور امدادی و پتو و همچنین توزیع بسته های اضطراری شامل برخی مواد غذایی نظیر بیسکویت،آب آشامیدنی؛کشمش وخرما پیش بینی شده که در موارد اضطراری بین مسافرین و در راه ماندگان توزیع می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار