معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، گفت: خادمان فرهنگی حرم مطهر رضوی با اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی، تبلیغی روزانه میزبان كاروان های پیاده هستند.
کد خبر: ۱۴۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ 09 December 2015
به گزارش ستاد خبری دهه پایانی ماه صفر آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین «سید جلال حسینی»، در این رابطه بیان کرد: ارائه خدمات فرهنگی به کاروان‌های زیارتی در پاسخ به نیاز گروه‌های مخاطب و در راستای ترویج فرهنگ و آداب صحیح زیارت و گسترش معارف اهل‌بیت(ع) میان زائران حرم مطهر رضوی انجام می شود.

وی با اشاره به ویژه برنامه هایی كه برای کاروان‌ها و زائران پیاده ای که به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند، اظهار كرد: «پابوس» عنوان ویژه برنامه ای است كه برای کاروان‌ها و زائران پیاده پنج شنبه و جمعه صبح از ساعت 8 الی 11 و عصرها از ساعت 15 تا اذان مغرب با محوریت رواق‌ دارالهدایه اجرا می شود.

‌حسینی در ادامه با اشاره به برنامه «فیض حضور» ویژه زائران آذری و فارسی زبان افزود: در طول سال به ویژه دهه پایانی صفر به همه کاروان‌ها و اردوهای زیارتی خدمات مختلف فرهنگی، تبلیغی و مذهبی ارائه می‌ شود.

وی ادامه داد: کاروان‌های زیارتی در این ویژه ‌برنامه می‌توانند از مراسمی همچون سخنرانی، مداحی و قرائت زیارت بهره‌مند شوند.

حسینی ادامه داد: این برنامه همه روزه از ساعت 17 الی 19 توسط سخنرانان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ویژه کاروان‌های زیارتی همزمان با ایام سوگواری دهه پایانی صفر در حرم مطهر رضوی اجرا می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: «فرزندان آفتاب» از برنامه هایی است كه ویژه نوجوانان دختر و پسر همه روزه از ساعت 8:30 الی 9:30 (ویژه دختران) و از ساعت 10 الی 11(ویژه پسران) در رواق دارالهدایه حرم مطهر اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار