معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی از رونمایی از 100 «تاکسی زائر» خبر داد و گفت: «مانور خدمت» فردا در محل کمپ غدیر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵ 15 March 2015

به گزارش تابناک وبه نقل از تسنیم، محمدحسن واحدی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر، اظهار کرد: به همین منظور «مانور خدمت» فردا دوشنبه 25 اسفندماه ساعت 9 صبح در محل کمپ غدیر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مانور تمام معاونت‌ها حضور داشته و هر کدام جداگانه در کمپ غدیر غرفه دارند و مراسم نیز از 9 صبح الی 11 و نیم ادامه دارد.

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در این مانور از یکصد تاکسی که یک ماه پیش تحویل گرفته شده است، رونمایی می‌شود.

واحدی خاطرنشان کرد: این تاکسی‌ها برچسب زائر می‌خورد و تحت عنوان تاکسی زائر فعالیت خود را انجام داده و رانندگان آن نیز لباس فرم می‌پوشند.

وی بیان کرد: در راستای افزایش خدمت‌رسانی، خدمات سرپایی برای زائران نیز از محل بودجه زیارت در نظر گرفته می‌شود.

معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حضور زائران در مشهد امسال نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یابد.

واحدی خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیداتی که امسال اندیشیده شده نظیر کیوسک‌های خدمات سرپایی و ایجاد کمپ در جاده قوچان، پیش‌بینی می‌شود میزان رضایت زائران نسبت به گذشته افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار