مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی اقتدار نوین فردوسی مشهد گفت:استعدادیابی و توجه به تیمهای پایه مهمترین رویکرد این باشگاه ست.
کد خبر: ۱۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶ 15 March 2015

احمد نعمتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:توجه به تیمهای پایه مهمترین پشتوانه سازی تیم بزرگسالان فردوسی است و هر اندازه به این مساله عنایت شود، در رقابتهای مختلف کشوری و دسته یک و غیره حرف های بسیاری برای گفتن خواهیم داشت.

سرمربی تیم فردوسی مشهد افزود: این تیم بعد از سه سال حضور در رقابتهای لیگ دسته یک، سال جاری به رقابتهای لیگ برتر صعود کرد و بعد از این صعود در حد بضاعتهای خود شاهد موفقیتهای این تیم بودیم.

وی خاطر نشان کرد:در نیم فصل نخست نتوانستیم حرفی برای گفتن داشته باشیم و با نوسانات زیادی روبرو شدیم و بخشی از امتیازات خود را از دست دادیم ولی در نیم فصل دوم با تلاش کادر فنی و بازیکنان در مقابل حریفان خود بهتر ظاهر شدیم.

نعمتی در خصوص درگیریها و حواشی مسابقه اقتدارنوین فردوسی و تاسیسات دریایی تهران نیز گفت: با مسببین این اتفاق برخورد انضباطی شد و امیدوارم با تدابیر باشگاه فردوسی در سال آینده شاهد تکرار این سری اتفاقات نباشیم.

نعمتی با اشاره به بازی پرحاشیه مقابل تاسیسات دریایی در مشهد گفت: متاسفانه اتفاقات این دیدار ورزش استان را تحت تاثیر خود قرار داد و امیدواریم با تدابیری که باشگاه در فصل آینده می اندیشد از تکرار این حوادث جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: 60 درصد از بازیکنان تیم اقتدار نوین فردوسی مشهد را بازیکنان بومی و بقیه را بازیکنان غیر بومی تشکیل می دهند.

وی حمایت رسانه های ارتباط جمعی را از مولفه های مهم توسعه کمی و کیفی ورزش استان خراسان رضوی و ازجمله فوتسال دانست و خواستار توجه بیشتر آنها به این بخش شد.

تیم اقتدار نوین فردوسی مشهد سال جاری بعد از سه سال حضور در رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور به مسابقات لیگ برتر صعود کرد و در کنار تیم فرش آرا به عنوان یکی از دو نماینده مشهد در لیگ برتر فوتسال حضور دارد.

تیم فردوسی مشهد هم اکنون با هشت برد، هفت تساوی و 11 باخت و در مجموع 31 امتیاز در رده دهم لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار