معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قوچان از پذیرش 390 مقاله در چهارمین همایش ملی شیمی و مهندسی شیمی خبر داد و گفت: در این همایش 25 مقاله به صورت سخنرانی و 254 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 15 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حمید طباطبایی در گفت‌وگو با فارس در حاشیه برگزاری چهارمین همایش ملی شیمی و مهندسی شیمی در دانشگاه آزاد اسلامی قوچان، اظهار کرد: این همایش به مدت دو روز در 24 و 25 آذرماه در این واحد دانشگاهی به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان برگزار می‌شود که حدود 50 عضو هیئت علمی دانشگاه‌های مختلف کار بررسی و داوری مقالات را به انجام رساندند.

وی با بیان اینکه 550 نفر به دبیرخانه این همایش در مهلت قانونی مقالات خود را ارسال کردند، خاطرنشان کرد: تعداد مقالات پذیرفته شده 390 بوده که از این تعداد 25 مقاله به صورت سخنرانی و 254 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی قوچان تجمیع افکار اساتید، محققین و دانشجویان در حوزه شیمی و مهندسی شیمی را از مهم‌ترین اهداف این همایش برشمرد و تأکید کرد: همزمان با برگزاری این همایش دفتر انجمن مهندسی شیمی ایران نمایندگی شمال شرق کشور نیز در این واحد دانشگاهی افتتاح می‌شود که کار برگزاری همایش‌ها در زمینه شیمی را بر عهده دارد.

وی دانشگاه آزاد نیشابور و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را قسمتی از مشارکت‌کنندگان در این همایش دانست و تصریح کرد: همزمان با روز اختتامیه این همایش نیز مراسم تجلیل از 10 پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد قوچان در حوزه اساتید، دانشجویان، اساتید مدعو و شرکت‌های فناور برتر با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

طباطبایی یادآور شد: اساتید عضو هیئت علمی از دانشگاه‌هایی همچون فردوسی، تبریز، تربیت مدرس، مراغه و دانشگاه‌های آزاد شاهرود، مشهد، شهر رضا، درود کار داوری این مقالات را بر عهده داشتند.

وی با اشاره به قسمتی از محورهای این همایش ملی که رویکرد آن توسعه صنعت نانو است، گفت: نانو ساختارها، نانو بیوسنسورها، نانو فناوری و زیست‌فناوری در صنایع نفت-گاز و پتروشیمی، نانو فناوری و زیست فناوری در انرژی، کاتالیست و طرح راکتور، بیوشیمی و فرآیند‌های تخمیری و موضوعات دیگر در این زمینه از جمله محورهای همایش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار