کد خبر: ۱۴۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 16 December 2015
به گزارش «تابناک یزد»، دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی گفت: باید برخی افراد که شش تا هفت دوره در مجلس حضور داشته‌اند از مجلس بیرون بیایند و راه را برای جوانان باز کنند. البته من معتقدم انسان‌هایی باید وارد مجلس شوند که از تجربه و تخصص کافی برخوردار باشند و از طرفی هم کسانی که بیش از سه دوره در مجلس بوده‌اند در انتخابات مجلس دهم ثبت نام نکنند تا فضا برای کاندیداهای تازه باز شود چرا که این نمایندگان هر کاری که می‌خواستند در سه دوره حضورشان در مجلس انجام داده‌اند.

بیادی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان اظهار کرد: همانطور که جوانان در مجلس شورای اسلامی تاثیر گذار بوده اند در مجلس خبرگان نمی توانند کارایی بیشتری داشته باشند چراکه این مجلس برای نظارت های بزرگ و گرفتن تصمیم های تاریخ‌ساز تشکیل می‌شود و در نتیجه باید از کسانی که تشکیل شود که تجربه کافی را در این زمینه داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی افراد بسترهای بدی را برای شروع انتخابات مجلس خبرگان آماده می‌کنند، اظهار کرد: مسائل مربوط به این مجلس به گونه‌ای نیست که هر کس برای آن کاندیدا و انتخاب شود و در این زمینه باید توجه لازم صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار