در حالی که به شب یلدا نزدیک می‌شویم و بازار خرید میوه گرم می شود، قیمت میوه‌ها به خصوص هندوانه نیز آرام آرام داغ‌تر می‌شود. ‌
کد خبر: ۱۴۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 16 December 2015
به گزارش تابناک از خراسان رضوی، بازار قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار این روزها داغ است و مدام بالا می رود به طوریکه با نزدیک شدن اواخر فصل پاییز و قرار گرفتن در آستانه شب یلدا،‌ برخی محصولات مانند هندوانه، خرمالو کم‌یاب شوند و حکم کیمیا را بیابند!
 روز گذشته در برخی از مغازه های سطح شهر مشهد  قیمت های متفاوتی را که بر روی هندوانه ها درج شده بود مشاهده کرد. خیابان استقلال میوه فروشی قیمت 3 هزارو 200 تومان را روی هندوانه درج کرده بود. همچنین در منطقه قاسم آباد یکی از مغازه ها قیمت 3هزار تومان را برای هر کیلو هندوانه در تابلو درج کرده بود.
تماس با روابط عمومی سازمان میوه و تره بار شهرداری مشهد نیز نتیجه اش این شد که از تاریخ 15 آذر ماه سامانه موبایلی شهرداری هندوانه را هزارو چهل تومان قیمت زده است. همچنین روابط عمومی این سازمان تاکید کرد: مشاوران سازمان برای شب یلدا در حال رایزنی برای خرید مرغوب ترین و مناسب ترین میوه ها از جمله هندوانه هستند.
اما رئیس اتحادیه سبزی و میوه مشهد قیمت 3 هزار و 500 تومان هندوانه در بازار عمده و 4 هزار تومان در بازار میوه در آستانه شب یلدا را تایید کرد و گفت: با توجه به بازار عرضه و تقاضا قیمت هندوانه افزایش پیدا کرده است.

برچسب ها: هندوانه ، یلدا ، شب یلدا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار