رئیس اتحادیه میوه و تره بار شیراز وضعیت قیمت میوه های مخصوص شب یلدا را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۴۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 19 December 2015
تابناک فارس به نقل از مهر:جواد عدلو گفت: نرخ هندوانه آزاد است و مانند موز بر طبق فاکتور مشخص می شود و به همین دلیل نمی توان نرخ ثابتی را برای آن ها عنوان کرد ولی به طور مثال موز امروز با قیمت متوسط سه هزار و ۵۰۰ تومان در بازار شیراز عرضه می شود و امکان دارد برخی از فروشندگان با قیمتی کمتر یا بیشتر از این مقدار میوه خود را عرضه کنند.

وی افزود: قیمت انار در میدان میوه و تره بار معادل چهار هزار تومان است که با درصد سودی که برای فروشندگان در آن اعمال می شود برای شب یلدا با قیمت حدود پنج هزار الی پنج هزار و ۲۰۰ تومان در بازار شیراز فروخته می شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار شیراز گفت: قیمت خرید عمده پرتقال نافی جنوب در میدان میوه و تره بار سه هزار و ۵۰۰ تومان است که در بازار خرده فروشی نیز به قیمت چهار هزار و ۲۰۰ الی چهار هزار و ۳۰۰ عرضه خواهد می شود.

عدلو ادامه داد: قیمت خرید عمده فروشی و خرده فروشی پرتقال تامسون نیز در بازار شیراز به ترتیب دو هزار و ۵۰۰ و سه هزار و ۲۰۰ تومان است.

وی با بیان اینکه قیمت میوه های مخصوص یلدا طی هفته گذشته در بازار شیراز تغییر چندانی نداشته گفت: با این وجود در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته برخی میوه ها مانند پرتقال نافی و انار افزایش قیمت را تجربه کرده اند.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار شیراز با اشاره به بازار نامناسب فروش هندوانه افزود: در سال گذشته طی شب یلدا درصدی از هندوانه ها روی دست فروشنده ها ماند و به فروش نرسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار