نام نویسی 50داوطلب نامزدی نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی نوید شور و مشارکت بالاست ضمن اینکه رقابت میان کاندیداهای خبرگان رهبری نیز بیش از پیش مشهود است.
کد خبر: ۱۴۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۷ 20 December 2015
به گزارش تابناک رضوی، از جمله چهره های شاخص داوطلبی انتخابات مجلس دهم در مشهد که در نخستین روز نام نویسی کردند را می توان سید هادی طباطبایی مدیرکل سابق سیاسی و امور انتخابات استانداری خراسان رضوی ، حجت الاسلام علی اکبر علیزاده عضو مجمع روحانیون مبارز استان ، حجت الاسلام مرتضوی، استاد معارف دانشگاه و حوزه و نیز حجت الاسلام سیدجواد طباطبایی سیستانی بودند.
همچنین آیت الله علم الهدی ، آیت الله هاشمی شاهرودی و آیت الله فردوسی پور نیز برای مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کردند.
شتر از اين نيز سید محمد سعیدی گلپایگانی [امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سید محمد جواد سعیدی گلپایگانی، سید حسن ضیایی، محمد مشکینی و حسن نوروزی 5 نفری هستند که تاکنون برای کاندیداتوری در انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خراسان رضوی تاکنون نام نویسی کرده اند.
سخنگوی ستاد انتخابات استان خراسان رضوی درباره وضعیت ثبت نام کنندگان اظهار کرد: تا پایان وقت اداری روز شنبه، در مجموع 50 نفر شامل 46 مرد و 4 زن برای نامزدی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند.

امیر پورمهدی افزود: از این تعداد، 18 نفر برای حوزه انتخابیه مشهد و کلات، سه نفر برای حوزه انتخابیه چناران و بینالود (طرقبه شاندیز)، دو نفر برای حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب، سه نفر برای حوزه انتخابیه نیشابور و فیروزه،دو نفر برای حوزه انتخابیه تربت حیدریه، مه ولات و زاوه، دو نفر برای حوزه انتخابیه درگز ، 9 نفر برای حوزه انتخابیه فریمان و سرخس، سه نفر برای حوزه انتخابیه تربت جام و باخرز، شش نفر برای حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار، یک نفر برای حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن و خلیل آباد و یک نفر نیز برای حوزه انتخابیه گناباد و بجستان نام نویسی کرده اند.

و اما آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد در گفت‌وگو با تسنیم با تائید حضور آیات عظام واعظ طبسی، عالمی، هاشمی‌شاهرودی، سعیدی و علم‌الهدی در لیست 6 نفره جامعه مدرسین برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان‌رضوی اظهار داشت: نفر ششم این لیست هنوز تعیین نشده و بحث‌ها و رایزنی‌هایی در این زمینه انجام شده است.

وی عنوان کرد: در رای‌گیری ابتدایی برخی بر حضور آقای سید مجتبی حسینی (نماینده مقام معظم رهبری در نجف و عراق) رای دادند اما هنوز نفر ششم نهایی نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار