معاون سیاسی استاندار کرمان خبر داد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: تاکنون چهار نفر برای مجلس خبرگان رهبری از استان کرمان نام‌نویسی کرده‌اند و جوان‌ترین کاندیدای این مجلس هم از حوزه انتخابیه استان کرمان و متولد سال 67 است
کد خبر: ۱۴۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 20 December 2015
حمید ذکاء‌اسدی پیش از ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه سراسر استان با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: از ائمه جمعه آموخته‌ایم، نعمت سلامت و امنیت در صدر نعمت‌هاست.

وی بیان داشت: در منطقه‌ای قرار داریم که دورتادور ما را آتش فرا گرفته است و آتش داعش با سازمان‌های اطلاعاتی فرامنطقه‌ای مانند صهیونیست‌ها و آمریکا شعله‌ور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تصریح کرد: مواردی که گروه‌های تروریستی در محرم و صفر قصد داشتند در جنوب شرق ایران و شهرهای بم و کرمان اجرا کنند با تلاش سربازان گمنام و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی خنثی شد.

ذکاء‌اسدی ابراز داشت: امیدواریم با تمهیدات و طرح‌های امنیتی که برای انتخابات در نظر گرفته شده است، انتخابات امنی را در استان کرمان برگزار کنیم.

وی افزود: در حالی که در شبکه‌های اجتماعی پیش‌بینی می‌کردند، استان کرمان دارای اختلافات سیاسی است و در مرحله تشکیل هیئت‌های اجرایی مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی مشکلات زیادی دارد، اما با عنایت خداوند و راهنمایی ائمه جمعه و نجابت گروه‌های سیاسی توانستیم در صدر استان‌های بزرگی باشیم که هیئت‌های اجرایی را تشکیل داده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان تاکید کرد: تاکنون در کرمان زمینه اجرای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی و پایبندی به منشور اخلاق انتخاباتی موفق بوده‌ایم و هیئت‌های اجرایی در موعد مقرر مشخص شد.

ذکاء‌اسدی یادآور شد: چهار نفر برای مجلس خبرگان رهبری از استان کرمان نام‌نویسی کرده‌اند و جوان‌ترین کاندیدای این مجلس هم از حوزه انتخابیه استان کرمان و متولد سال 67 است.  

وی گفت: 23 نفر برای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان نام‌نویسی کرده‌اند که دو نفر روحانی و یک نفر زن هستند و روند سالم و خوبی برای نام‌نویسی از کاندیداها در استان کرمان در جریان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم مشارکت وسیع مردم در انتخابات بر اساس فرمایشات رهبری را داشته باشیم و حق‌الناس مدنظر رهبری را به مرحله عمل آوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار