سرعین آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی
فرماندار سرعین از راه اندازی سه کیوسک ویژه برای اطلاع رسانی به گردشگران در این شهر خبر داد و گفت: مسافران در صورت مراجعه به این کیوسک ها می توانند از آخرین اطلاعات مربوط به مراکز اقامتی سرعین مطلع شوند و لازم نیست به افراد غیر مسئول اعتماد کنند.
کد خبر: ۱۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱ 17 March 2015

فرماندار سرعین از راه اندازی سه کیوسک ویژه برای اطلاع رسانی به گردشگران در این شهر خبر داد و گفت: مسافران در صورت مراجعه به این کیوسک ها می توانند از آخرین اطلاعات مربوط به مراکز اقامتی سرعین مطلع شوند.

عاطف ناصری در گفتگو با خبرنگار تابناک در اردبیل افزود: با راه اندازی این کیوسک ها در ورودی سرعین و دو نقطه پرتردد دیگر ، مسافران دیگر نیازی به گوش سپردن به توصیه های جارچیان نخواهند داشت.

وی از نصب سه بیلبورد تبلیغاتی در حدافاصل سه راهی جاده سرعین تا ورودی این شهر خبر داد و گفت: در این سه بیلبورد تبلیغاتی علاوه بر خوشامدگویی به مهمانان نوروزی از آنها خواسته شده است بجای اعتماد به جارچیان ، اطلاعات لازم در مورد مراکز اقامتی را از کیوسک های گردشگری مستقر در شهر بگیرید و از مراجعه به افراد غیر مسئوول خودداری کنند.

فرماندار سرعین در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح دیگر تمهیدات انجام شده برای آماده سازی سرعین برای پذیرایی از مسافران پرداخت و با تاکید بر اینکه بر ایام تعطیلات نظارت ویژه ای بر بهداشتی بودن آبگرم ها اعمال می شود گفت: در حال حاضر سرعین 11 استخر آبگرم دارد که شش تای آنها آبدرمانی مدرن و شش تای دیگر استخرهای آبگرم سنتی هستند.

ناصری از صرف 700 میلیون تومان اعتبار برای تعمیر آبگرم های سنتی سرعین خبر داد و افزود: از 40 روز کار تعمیر وبهسازی رختکن ها، دوشها ، سرویس های بهداشتی، کفش داری ها و کمدهای آبگرم های سنتی و به ویژه آبگرم گاو میش گلی به عنوان مادر آبگرم های سرعین شروع شده است و این تعمیرات تا اول نوروز تکمیل می شود.

ناصری با بیان اینکه سرکشی های لازم به هتلها ، مهمانپذیرها و غذاخوریهای سرعین انجام شده است و همگی آماده پذیرش مسافران و ارایه خدمات به گردشگران هستند اضافه کرد: در روزهای گذشته شهرداری سرعین تا حد امکان آسفالت معابر را ترمیم و اداره برق روشنایی معابر را ترمیم کرده است

وی همچنین از افزایش سهیمه نانوایی ها در سرعین و دو برابر شدن پخت نان در این شهرستان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار