سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری گلستان گفت: بخش حمل‌ونقل ظرفیت‌های متنوعی دارد با توجه به برنامه‌های استان در حوزه حمل‌ونقل ریلی و تجارت بین‌المللی در رشد و توسعه استان نقش بسزایی دارد.
کد خبر: ۱۴۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 21 December 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان گلستان، علی مرگدری همایش بزرگداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و فعالان صنعت حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر استان در سالن آلتین صحرای شهر آق‌قلا به اهتمام تشکل‌های صنفی بخش حمل‌ونقل جاده‌ای استان برگزار شد با اشاره به ظرفیت‌های بخش حمل‌ونقل اظهار کرد: نقش با اهمیت صنعت حمل‌ونقل در رشد و توسعه اقتصادی استان بسیار مهم است که باید بیش از گذشته به آن توجه شود.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌ها استان گلستان نیز در این همایش به تمام دست‌اندرکاران این حوزه علی‌الخصوص رانندگان سخت‌کوش تبریک گفت و از حضور ارزشمند و گسترده این تلاشگران در دوره‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و مذهبی به‌ویژه در جابجایی زائرین عتبات و عالیات در اربعین حسینی (ع) قدردانی کرد.

مهدی میقانی گفت: از تمامی کسانی که با زحمات شبانه‌روزی خود در جابجایی ایمن زوار حسینی (ع) دخیل بودند قدردانی می‌کنم.

وی به فلسفه نام‌گذاری روز حمل و رانندگان و همچنین فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در 26 آذر سال 1362 مبنی بر بسیج تخلیه بنادر اشاره کرد و افزود:  26 آذر برگی زرین در پرونده ولایتمداری و ایثارگری فعالان عرصه حمل‌ونقل جاده‌ای است.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌ها استان گلستان یکی از اولویت‌های این اداره کل را رسیدگی به مشکلات رانندگان و کمک به افزایش بهره‌وری آنان دانست.

در ادامه نمایندگان تشکل‌های صنفی بخش حمل‌ونقل کالا، مسافر و بین‌المللی موضوعات تخصصی حوزه خود را طرح کرده و دغدغه‌های خود را با مسئولین در میان گذاشتند و در نهایت از زحمات و تلاش‌های تعدادی از رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل کالا، مسافر و بین‌المللی با اهدای تندیس و لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار