این روز ها بکارگیری سامانه های پیغام رسان تحت شبکه با توجه به سهولت ایجاد ارتباط از طریق آنها همه گیر شده است. در پی آن ایجاد زیر ساخت دسترسی به شبکه های ارتباطی بی سیم و امکان دسترسی به شبکه اینترنت برای کاربران مورد توجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۴۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 21 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، این امر خصوصا در شهرهای گردشگری دنیا و با توجه به نیاز های اطلاعاتی متنوع گردشگران دو چندان می شود و شهرداری های کلانشهر های مختلف دنیا نیز در همین جهت و با توجه به نیاز شهروندان و گردشگران ایجاد ابر وای فای را در مناطق شهری را عملیاتی نموده اند.

این نیاز در شهر  مقدس مشهد که سالانه پذیرای میلیون ها زائر حرم مطهر امام رضا (ع)  از اقصی نقاط جهان می باشد، بی شک دو چندان است.

در  مجموعه برنامه های استقبال از زائرین پیاده امام رضا (ع) در دهه آخر ماه صفر امسال،  راه‌اندازی ابر وای فای رایگان  جهت دسترسی  زوار به سامانه های ارتباطی و اطلاعاتی (از جمله نقشه شهر و معرفی امکان مورد نیاز زوار و ...)  توسط سازمان فاوای شهرداری مشهد طراحی و با مشارکت هلدینگ  مبین ایران وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام انجام گرفت و مورد استقبال زوار واقع شد.

بر اساس گفته های یکی از مدیران اجرایی این طرح، با توجه به استقبال زوار و کاربردهای متنوع این شبکه،  برنامه ریزی جهت پوشش دائمی ابر وای فای در مبادی ورودی شهر مشهد در دستور کار سازمان فاوا و مجموعه مبین ایران قرار گرفت است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار