معاون حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی از ثبت بیش از 26 میلیون تردد در جاده‌های استان طی 11 ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴ 17 March 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، شهامت اظهار کرد: در حال حاضر 11 تشکل صنفی و 39 پایانه مسافربری در شهرستان‌های استان فعال هستند که از این تعداد 4 پایان در شهر مشهد وجود دارند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز حجم مسافر ورودی به مشهد افزایش چشمگیری پیدا می‌کند، افزود: خوشبختانه در حال حاضر برای خرید بلیط نیاز به حضور در پایانه‌های مسافربری نبوده و مسافران می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های اینترنتی نسبت به خرید بلیت به مقاصد خود اقدام کنند.

شهامت با بیان اینکه از تاریخ دهم اسفندماه امسال پیش فروش بلیت‌های نوروزی آغاز شده و تا زمان تقاضا ادامه دارد، ادامه داد: تاکنون در مجموع 25 هزار بلیت پیش فروش شده است که البته افزایش می‌یابد.

وی عنوان کرد: از ابتدای اسفندماه افزایش حداکثری 20 درصدی قیمت بلیت را داشته‌ایم که میزان افزایش قیمت بلیت براساس میزان فاصله تا شهرستان موردنظر است.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از هفته گذشته دو تیم نظارتی به جاده‌های مواصلاتی خراسان رضوی به ویژه شهر مشهد برای ارائه خدمات بین راهی، اسکان مسافران اعزام شده‌اند.

وی عنوان داشت: یک‌هزار و 500 دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی در نظر گرفته شده است که بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته میزان جابجایی مسافر در نوروز 93 نسبت به سال گذشته با رشد 15 درصدی مواجه می‌شود.

شهامت افزود: 26 مجتمع خدماتی و رفاهی در سطح جاده‌های استان به زائران نوروزی بارگاه منور رضوی خدمات ارائه می‌کنند.

وی از فعال شدن مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر 45 مورد تردد شمار، 16 مورد دوربین ثابت و 50 مورد دوربین نظارت تصویری در 86 نقطه از جاده‌های استان نصب شده‌ است.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی با اشاره به ثبت بیش از 26 میلیون تردد در جاده‌های استان در 11 ماه امسال خاطرنشان کرد: از این میزان تردد به ثبت رسیده، 483 مورد دارای تخلف سرعت بوده‌اند که به وسیله دوربین‌های نظارتی اعمال قانونی شده‌اند که البته امیدواریم با افزایش این دوربین‌ها میزان تخلفات رانندگی در جاده‌ها کاهش یابد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار