ثبت نام یکی از وزنه های اصلی اصولگرایان
حقیقت پور در حالی که شناسنامه خود را در دست گرفته بود و به محل صدور آن که نوشته بود « اردبیل – بخش نیر» اشاره کرد و گفت: متولد اردبیل هستم. حقیقت‌پور در تشریح شعار خود گفت: «من انقلابی ام و عقلانی موضع می گیرم و اصولی عمل می کنم».
کد خبر: ۱۵۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 23 December 2015

دکتر حقیقت‌پور به عنوان منتخب اول انتخابات گذشته، وارد عرصه رقابت ها شد

منصور حقیقت‌پور چهره اصولگرای مجلس و اولین منتخب انتخابات دوره گذشته امروز با همراهی تعداد قابل توجهی از هوادارانش و جمعی از خانواده شهدا از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین ثبت نام کرد.

به گزارش تابناک اردبیل جمعی از ریس سفیدان شهر از جمله خلبان جانباز موسوی و پدر شهیدان اعلمی نیز به صورت ویژه دکتر حقیقت‌پور را همراهی می کردند.

حقیقت پور در حالی که شناسنامه خود را در دست گرفته بود و به محل صدور آن که نوشته بود « اردبیل » اشاره کرد و گفت: متولد اردبیل هستم.

حقیقت‌پور در تشریح شعار خود گفت: «من انقلابی ام و عقلانی موضع می گیرم و اصولی عمل می کنم».

این نماینده فعلی مجلس و استاندار اسبق اردبیل که بسیاری او را یکی از وزنه های اصلی جریان اصولگرا در انتخابات پیش رو می دانند در مصاحبه‌ با خبرنگاران اظهار کرد: برای ادای دین به میهنم و زادگاهم اردبیل در انتخابات حاضر شده و سعی خواهم کرد تا در ادامه فعالیتم در دوره نهم در مجلس دهم نیز در رفع مشکلات مردم استان اردبیل تلاش کرده و رفتار صادقانه و نگرش راستگویانه را در حرکت‌هایم مدنظر قرار دهم.

حقیقت‌پور با اشاره به سابقه فعالیت خود در سال‌های گذشته افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کمیته امداد، جهاد سازندگی، سپاه پاسداران انجام وظیفه کرده و به عنوان سرتیپ به درجه بازنشستگی نائل شدم و شش سالی نیز به عنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فعالیت کردم و 18 ماه در سمت استانداری اردبیل بودم و یک دوره نیز نمایندگی مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین را بر عهده داشتم.

حقیقت‌پور در پاسخ به سئوالی در مورد تامین هزینه‌های انتخاباتی خود نیز گفت: قسمتی از هزینه‌ها را از اندوخته خودم پرداخت خواهم کرد و قسمت دیگری را نیز با صرفه‌جویی‌هایی که خواهد داشت با همکاری و همراهی برخی از هواداران تامین خواهد شد که البته قصد من این است که با کمترین هزینه و کاهش دادن مبالغ مورد نظر در عرصه انتخابات حاضر شوم.

وی در مورد ترکیب آینده مجلس نیز گفت: البته ترکیب مجلس آینده قابل پیش‌بینی نیست ولی قطعا تندروها به مجلس راه پیدا نمی‌کنند و بیشتر گروه‌ها از جریانات منطقی، اعتدال‌گرا و عقل‌گرا خواهند بود.

دکتر حقیقت‌پور به عنوان منتخب اول انتخابات گذشته، وارد عرصه رقابت ها شد

دکتر حقیقت‌پور به عنوان منتخب اول انتخابات گذشته، وارد عرصه رقابت ها شد


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار