مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم مطرح کرد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با بیان اینکه 3 هزار و 500 کارگاه تولید صنایع چوبی در قم مشغول فعالیت هستند، گفت: این صنعت اشتغال 20 هزار نفری را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۱۵۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵ 23 December 2015
به گزارش تابناک قم، امیر طیبی‌نژاد در همایش چوب استان قم اظهار کرد: خوشه چوب و مبلمان حدود سه سال است که در شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم تشکیل شده است. 

وی با بیان اینکه در آغاز یک راه بزرگ قرار داریم تصریح کرد: اشتراک گذاری و سود آوری در یک پروسه همکاری ساختار سنتی این صنعت را در هم شکست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم ادامه داد: ما با اشتراک‌گذاری سهم بازار خود به دنبال حمایت از رشد، توسعه و رونق صنعت چوب هستیم.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 500 کارگاه تولید صنایع چوبی در قم مشغول فعالیت هستند، عنوان کرد: این صنعت اشتغال 20 هزار نفری را به دنبال داشته است.

طیبی‌نژاد با تاکید بر اینکه هم‌افزایی و ایجاد سود بیشتر از این گروه تولیدی در جریان است تصریح کرد: ما ایجاد بستر مناسبی برای پهن کردن فرش قرمز زیر پای صنعتگرانی که در رکود اقتصادی ایستادگی و تحمل کردند را نوید می‌دهیم.

وی ادامه داد: امروز سربازان دفاع از سرمایه ملی صنعتگران هستند که باید در این عرصه با تمام توان تلاش کنند تا سرمایه ملی حفظ شود. 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم اضافه کرد: امروز برندسازی یکی از بزرگترین راه‌هایی است که برای خروج از رکود ضروری است و همچنین تبلیغات و بازاریابی یکی از راه‌های اصلی عبور از بحران رکود به شمار می‌رود.

وی دیگر راه‌های برون‌رفت از بحران رکود را استفاده از زبان بین المللی و شناخت بازارهای خارجی در این صنعت عنوان کرد و گفت: صنعتگران ما باید در بازارهای بین‌المللی حضور یابند تا فضای کارشان توسعه یابد و این مهم در گرو برندینگ کردن کالاهای تولید داخلی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار