کد خبر: ۱۵۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 25 December 2015
مدیرعامل خبرگزاری فارس در نخستین شب خاطره فتنه ۸۸ خاطر نشان کرد: بازخوانی فتنه ۸۸ لازم است، همه ساله تکرار شده و خاموش نشود.

به گزارش «تابناک یزد»، سید نظام الدین موسوی، مدیر عامل این خبرگزاری در سخنانی در نخستین شب خاطره فتنه سال ۸۸ گفت: همان طور که سردار نقدی (رئیس سازمان بسیج مستضعفین) اشاره داشتند بازخوانی وقایع فتنه ۸۸ باید همه ساله تکرار شده و خاموش نشود.

وی با اشاره به بینش عمیق رهبر انقلاب در مواجهه با فتنه، اظهار داشت: در جریان فتنه، حرکت اصلی برای مقابله با این جریان از سوی رهبر معظم انقلاب و نیروهای بسیجی صورت گرفت.

مدیرعامل خبرگزاری فارس در بیان خاطره‌ای از حوادث سال ۸۸ گفت: در آن زمان من مدیرمسؤول روزنامه جوان بودم و محل کار ما نیز در نقطه ای از شهر واقع شده بود که شاهد بسیاری از درگیری ها و اغتشاشات فتنه گران بودیم، فتنه ای که از مدت ها پیش طرح ریزی شده بود و رسانه های غربی و برخی رسانه های خائن داخلی با رمز تقلب در انتخابات آن را آغاز کردند.

موسوی ادامه داد: روزنامه جوان در آن برهه زمانی با قدرت به جریان فتنه می‌تازید و تمام تلاش خود را برای نمایان ساختن چهره پلید سران فتنه بکار گرفته بود؛ در همین حال اتفاقی افتاد که به واسطه آن حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران برای من بیش از پیش مشخص تر شد.

وی اضافه کرد: در اوج فتنه و آشوب میرحسین موسوی به اتهام انتقاد از وی از ما شکایت کرد و ما که به دنبال حراست از انقلاب و مقابله با جریان فتنه بودیم راهی دادگاه شدیم.

مدیرعامل اسبق روزنامه جوان با اشاره به شکایت میرحسین موسوی از او در جریان فتنه ۸۸ گفت: میرحسین موسوی اگرچه ادعای دفاع از مردم مستضعف را داشت اما وکیل او وکیل مفسدین شاخص اقتصادی و برخی خانواده های اشرافی بود.

وی افزود: شکایت موسوی از من به دلیل بازنشر سخنان شهید آیت بود، این شهید بزرگوار پیش بینی کرده بود که موسوی روزی رو به روی نظام جمهوری اسلامی ایران می ایستد و آن روز پیش بینی آن شهید بزرگوار محقق شده بود. ما در تحقیقات خود متوجه شدیم که میرحسین موسوی هیچ فعالیت انقلابی نداشته است و تنها فعالیت وی در دوران نزدیک به انقلاب، برگزاری یک نمایشگاه نقاشی بوده است!

موسوی با تأکید بر اینکه عدالت علوی در جمهوری اسلامی ایران حاکم است، یادآور شد: اینکه دستگاه قضا شکایت فتنه‌گری همچون موسوی را در مورد یک مدافع انقلاب پیگیری می کند نشان از حقانیت این انقلاب داشت.

مدیرعامل خبرگزاری فارس در خاتمه گفت: من در این جریان افتخار کردم که در کشوری زندگی می کنم که عدالت علوی در آن حکم فرماست، تاجایی که معرضان به جمهوریت نظام، حق شکایت و اعتراض داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار