حضور 4 میلیون و 260 هزار رای اولی در انتخابات امسال خراسان رضوی
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی درباره توزیع داوطلبین در جغرافیای خراسان رضوی ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه انتخابیه مشهد با 441 نفر بیشترین و حوزه انتخابیه گناباد و بجستان با 20 نفر کمترین میزان داوطلبین را به خود اختصاص داده اند
کد خبر: ۱۵۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 26 December 2015
به گزارش تابناک رضوی نشست خبری محسن صادقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی امروز شنبه در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.
این مقام مسئول در استانداری خراسان رضوی درباره ترکیب نام نویسی نامزدهای انتخابات مجلس در استان گفت : حوزه های انتخابیه تربت جام با 56 داوطلب، نیشابور و فیروزه با 51 نفر، خواف و رشتخوار با 36 نفر، فریمان و سرخس 45 نفر، سبزوار و خوشاب با 34 داوطلب، درگز 30 داوطلب و قوچان و فاروج با 34 نفر تعداد شرکت‌کنندگان در ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشکیل داده‌اند.
به گفته وی تمام چهار گرایش سیاسی از جمله اصولگرا، اصلاح گرا، اعتدال و مستقل به صورت متوازن در میان داوطلبان توزیع شدند اما نحوه آرایش سیاسی پس از تایید صلاحیت داوطلبان مشخص می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: حضور داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری نیز با رشد 66 درصدی در استان ما نسبت به سال‌های گذشته روبه‌رو بوده و 3 نفر از اعضای خبرگان رهبری خراسان رضوی امسال نیز شرکت داشته‌اند.
وی با اشاره به اینکه 4 میلیون و 260 هزار نفر رای اولی در انتخابات امسال در استان می‌توانند رای دهند تصریح کرد: کمیته‌ای ویژه نظارت بر تخلفات انتخاباتی تشکیل می شود تا در صورت مشاهده تخلفات انجام شده با آن برخورد قانونی کند.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلطانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
حداقل با افتخار می تونم بگم رشد ثبت نام برای نامزدی مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان درگز نشانه بی نیازبودن شهرستان از ثبت نام غریبه هاست البته اگه بفهمند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار