بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 26 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان 
از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.



بیانیه صدا و سیما درباره تحریم ظریف در 90

خبرگزاری ایسنا: روابط عمومی رسانه ملی با ارائه‌ی توضیحاتی به اظهارات اخیر نوبخت درباره صدا و سیما پاسخ داد.

در این مطلب آمده است:

«در پی اظهارات اخیر سخنگوی محترم دولت درباره صداوسیما و طرح برخی نسبت‌های نادرست به رسانه ملی، روابط عمومی صداوسیما، بیان توضیحاتی در این خصوص را ضروری می‌داند؛

1 - بنا به قوانین و ضوابط رسانه در دعوت از رجل سیاسی و مذهبی، هماهنگی و انجام امور اداری دعوت از سوی مدیران سازمان است و تهیه‌کنندگان و مجریان برنامه نیز با هماهنگی با مدیران اقدام می‌کنند، اما دعوت از جناب آقای دکتر ظریف در برنامه نود خارج از این قاعده متعارف صورت گرفته است.

2 - متاسفانه با وجود تاکیدات مکرر در این خصوص عده‌ای تلاش می‌کنند با بهره برداری های سیاسی از این موضوع، تلاش‌های رسانه‌ملی را نادیده گرفته و زحمات شبانه روزی همکاران خدوم این رسانه را در انجام رسالت حرفه ای و سازمانی خود خدشه دار کنند. جای بسی تأمل و تعجب است که سخنگوی محترم دولت با وجود اذعان به تلاش‌های صداوسیما در پوشش فعالیت‌های دولت در مقاطع مختلف، صفت نامفهوم اپوزیسیون را به صداوسیما نسبت می‌دهد و آن را به یک رسانه جناحی تشبیه می‌کند. باید پرسید آیا رشد کمی و کیفی تولیدات رسانه ملی درخصوص پوشش فعالیت‌های دولت در بخش‌های مختلف و با هدف کمک به دولت و ایجاد امید و نشاط در جامعه بیانگر عملکرد جناحی است؟ آیا رشد سه برابری برنامه های رسانه ملی در هفته دولت نسبت به سال‌های گذشته و ایجاد امکان برای همه وزرای محترم برای ارائه گزارش از عملکرد حوزه وزارتی خود نشان دهنده برخورد اپوزیسیون گونه صداوسیماست؟

3- جناب آقای نوبخت نیک می دانند همه این اقدامات در شرایطی انجام می گیرد که رسانه ملی با چالش‌های جدی در تامین منابع مالی خود روبروست و این مشکلات تاکنون زیان های جبران ناپذیری را به پیکره رسانه وارد کرده است. انتظار این است اگر رسانه ملی را از خود می دانیم در نقد عملکرد آن نیز همانند مجموعه های مرتبط با خود، جانب انصاف را رعایت کنیم.

در پایان براین نکته تاکید می شود این اظهارنظرها و حاشیه‌سازی‌ها لحظه‌ای رسانه ملی را در انجام وظیفه ذاتی خود نسبت به نظام ، دولت و سایر دستگاه های کشور دچار تردید نخواهد کرد و بر این باوریم که مردم شریف ایران با درک درست از واقعیت‌ها همانند گذشته رسانه ملی را در انجام وظایف حرفه‌ای خود همراهی خواهند کرد.»


ورزشی‌هایی که می‌خواهند مجلسی شوند

با پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نام ورزشی‌های زیادی در این لیست دیده می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از 28 آذر آغاز شد و تا 4 دی نیز ادامه داشت. در میان نفراتی که برای نمایندگی مجلس ثبت نام کرده‌اند نام های فراوانی از جناح‌ها و قشر‌های مختلف به چشم می خورد. در این میان اسامی چهره‌هایی هم دیده می‌شود که سابقه ورزشی داشته‌اند. نام برخی از این افراد پیش از این در میادین ورزشی شنیده می‌شد و یا پست های مختلف مدیریتی را تجربه کرده‌اند.

محمد عباسی اولین وزیر ورزش ایران یکی از سرشناس‌ترین چهره‌هاست که به همراه معاون قهرمانی دوره وزارت خود یعنی حمید سجادی برای حضور در مجلس ثبت نام کرده است. سجادی به تازگی مشاور فنی فدراسیون دوومیدانی هم شده است.

اما سه رئیس فدراسیون هم جزو کاندیداهایی این دوره مجلس هستند. فاطمه هاشمی دختر بزرگ آیت الله هاشمی رفسنجانی و رئیس فدراسیون ورزش پیوند اعضا سرشناس‌ترین رئیس فدراسیون است که وارد انتخابات شده است. سید مهدی هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی که هم اکنون نیز نماینده مجل است، برای دوره جدید نیز ثبت نام کرده است. غلامرضا جعفری رییس فدراسیون ورزش‌ روستایی و بازیهای بومی محلی سومین رئیس فدراسیون است که کاندیدای مجلس شده است. جعفری پیش از این رئیس فدراسیون شنا نیز بوده است.

اما مدیران، ورزشکاران و حتی گزارشگران ورزشی هم برای ورود به سیاست دورخیز کرده‌اند. محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس که ورودش به ورزش با حواشی زیادی روبه رو بود این بار برای حضور در مجلس دست به کار شده است.

بهنام محمودی و آرش میراسماعیلی ملی‌پوشان والیبال و جودو هم به دنبال صندلی مجلس هستند. مجید خدایی ملی‌پوش کشتی ایران در المپیک آتن و دارنده مدال برنز جهان به همراه حمید سیفی قهرمان سابق کشتی آسیا نیز کاندیدا شده‌اند.

افشین داوری رییس سابق فدراسیون دوومیدانی اسفندماه سال پیش برای حضور در ساختمان ملت از پیست دوومیدانی خارج شد و از ریاست فدراسیون استعفا داد.

عزیز محمدی دیگر چهره فوتبالی کاندیداتوری مجلس است. او که رئیس اتحادیه مدیران باشگاه‌ها است، پیش از این چند سالی ریاست سازمان لیگ فوتبال را برعهده داشت.

حسن کامرانی‌فر کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران نیز تصمیم دارد از کنار خط زمین فوتبال به بهارستان برسد.

مهرزاد خلیلیان و صادق درودگر که سابقه مدیرعاملی سپاهان و ملوان بندرانزلی را در کارنامه دارند جزو ثبت نامی‌ها هستند.

یکی از جالب‌ترین کاندیداهای ورزشی جواد خیابانی گزارشگر فوتبال است که بعد از حضور علیرضا دهقان گوینده خبر ورزشی که در گذشته نماینده مجلس شد و این بار هم ثبت نام کرده، به دنبال حضور در مجلس شورای اسلامی است.

محمدرضا تابش (رئیس سابق فدراسیون سوارکاری)، هادی حسینی (مدیر کل سابق تربیت بدنی مازندران) و مقداد نجف‌نژاد (مدیر عامل سابق استقلال) دیگر افرادی هستند که حضور توامان در سیاست و ورزش داشته اند و در این دوره هم حضور دارند.

اولین چهره شاخص ورزشی که وارد مجلس شد، امیررضا خادم قهرمان سابق کشتی جهان و دارنده مدال برنز المپیک بود. او در سال 1382 نماینده مجلس شد. پیش از این ورزشکاران زیادی همچون رسول خادم، حسین رضازاده، هادی ساعی، عباس جدیدی و علیرضا دبیر با حضور در شورای شهر از ورزش به سیاست رفته‌اند. حال نوبت به مجلس رسیده که ورزشکاران و مدال آوران برای ورود به آن تلاش کنند.

این ثبت‌نام کنندگان بعد از درخشش و یا ناکامی در میدان ورزش می خواهند توانایی خود را در خانه ملت بیازمایند و با شعار خدمت به مردم پای به این خانه بگذارند.

7 اسفند انتخابات برگزار می‌شود و تعداد صندلی‌هایی که از خانه ملت به ورزشی‌ها می‌رسد تعیین می‌شود. شاید در آن زمان مشخص شود که برنامه این ورزشکاران برای ملت تا چه اندازه برای مردم قابل قبول بوده است.


طنز/ شعارهای انتخاباتی خیابانی لو رفت!

طنز و کاریکاتور > طنز - شهرام شهید‌‌ی در ستون طنز روزنامه قانون درباره ثبت نام جواد خیابانی برای انتخابات مجلس مطلب طنزی منتشر کرد.


با نامزد‌‌ شد‌‌ن جواد‌‌ خیابانی برای انتخابات مجلس از حوزه کرج از مشاور تبلیغاتی او خواستیم با توجه به فعالیت رسانه‌ای خیابانی، شعارهای انتخاباتی اش را از الان تهیه کند‌‌ تا به محض شروع موعد‌‌ تبلیغات، ما همه آن‌ها را اشاعه د‌‌هیم. او فهرست زیر را د‌‌ر اختیار ما قرار د‌‌اد‌‌:

- من مصد‌‌ق را می بینم که بلند‌‌ میشه برای نمایند‌‌ه‌ها د‌‌ست تکان مید‌‌ه!


- شهرام لاریجانی هیچ نسبتی با براد‌‌ران لاریجانی ند‌‌اره. به ویژه با علی‌شان.


- هر نامزد‌‌ی که ببازه یعنی اینکه انتخابات را باخته.


- حریف من رای میاااااااااره . . . رااااای میاااااااره . . . نع ! رای نمیاره!


- ساند‌‌ویچی از نمایند‌‌ه تو این حوزه تشکیل شد‌‌ه!


- هنوز هم مزه مزه می کنن تا به من رای بد‌‌ن!


- بذارید‌‌ به صراحت بگم که د‌‌و د‌‌قیقه وقت به پایان انتخابات باقی موند‌‌ه!


- وقتی هواد‌‌ار رقیب انتخاباتی تو صف رای تنه می زنه، انگار یه د‌‌رخت تنه می زنه!


- رقیب من رد‌‌ صلاحیت شد‌‌ه، خیلی قشنگم شد‌‌ه، 5 د‌‌قیقه پیش هم شد‌‌ه!


- با شماره 2013 تماس بگیرید‌‌ و به نامزد‌‌ی من پیامک بد‌‌ید‌‌!


- خب الان د‌‌و جناح باید‌‌ هر کد‌‌وم نصف به علاوه یک کرسی های مجلس را بگیرن. باید‌‌ بگم که هر جناحی که نصف به علاوه یک رو ببره یعنی این که انتخابات رو برد‌‌ه و هر جناحی هم که ببازه یعنی اینکه انتخابات رو باخته!


- من تنها رقیب جد‌‌یم نمایند‌‌ه های فعلیه، البته نامزد‌‌های جد‌‌ید‌‌ هم کم ناجد‌‌ی نیستند‌‌!


- واقعا عجیبه که د‌‌ر تهران ما الان هوا گرمه، ولی د‌‌ر آفریقا الان هوا سرد‌‌ه!


- هر نمایند‌‌ه ای که رای بیاره قطعا رای میاره!


- یک نامزد‌‌ی بی هد‌‌ف . . . و انتخاب میشه!


- شما از روی قطر د‌‌و کاند‌‌ید‌‌ا می تونید‌‌ بفهمید‌‌ کد‌‌وم قوی تره!


- فعلا با مد‌‌اد‌‌ اسم من رو د‌‌ر مجلس بنویسید‌‌!


- امان از د‌‌ست این رد‌‌ صلاحیت ها. یه موقع به نفع یک جناحه، یه موقع به ضرر جناح!


- این می تونه شعار جد‌‌ید‌‌ انتخابات باشه: همه توپ ها رو برسونید‌‌ به خیابانی!


- هر چه د‌‌قایق بیشتری از زند‌‌گی سپری می شه به روز انتخابات نزد‌‌یک‌تر می شیم.


- البته این یه قانونِ که اون کسی برند‌‌ه هست که رای های بیشتری بیاره.


- سیصد‌‌ و نود‌‌ و نه هزار و نهصد‌‌ و نود‌‌ و نه رای . . . نه . . . یک رای د‌‌یگه . . . د‌‌یگه رفتیم تو چهارصد‌‌ هزار رای . . . د‌‌یگه نمیتونیم بگیم زیر چهارصد‌‌ هزار رای. از الان د‌‌یگه بالای چهارصد‌‌ هزار رای.


- کوچک زاد‌‌ه ؟ نه. مطهری بود‌‌ که رد‌‌ صلاحیت شد‌‌؟ بالاخره یکی اون جا رد‌‌ صلاحیت شد‌‌.


- اگه می خواین نتیجه رو بد‌‌ونین هنوز مشخص نیست.



نمایندگانی که برای مجلس ثبت نام نکردند

در جریان ثبت‌نام از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی، حدود ۵۶۰ نفر از نمایندگان ادوار نام‌نویسی کردند اما در این بین برخی نمایندگان مجلس هم از حضور دوباره در خانه ملت انصراف دادند.

خبرگزاری مهر: ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری دهمین دور مجلس شورای اسلامی ساعت ۲۴ دیشب به پایان رسید. این در حالی بود که در این دوره بیش از ۱۱ هزار نفر احساس تکلیف کرده تا برای نشستن بر کرسی نمایندگی وارد گود رقابت شوند.

در این بین اما به گفته عوامل اجرایی انتخابات در وزارت کشور، حدود ۵۶۰ نفر از نمایندگان ادوار برای حضور دوباره خود در انتخابات مجلس دهم اعلام آمادگی کردند که براساس این آمار، برای هر کرسی نمایندگی در بهارستان ۳۰ نفر رقابت خواهند کرد.

با وجود خیز پر شور ۵۶۰ نماینده ادوار برای حضور دوباره در مجلس، اما برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره های فعلی، از حضور دوباره در مجلس و بر دوش گرفتن مسئولیت نمایندگی ملت اعلام انصراف کردند. چهره‌های شاخصی که مهمترین آنها به شرح زیر است؛

محمدرضا باهنر نماینده ادوار دوم، سوم، چهارم، پنجم، هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه های کرمان و تهران که در مجموعه حدود ۲۸ سال نمایندگی را تجربه کرده است و حدود سه دوره نیابت رئیس مجلس نیز بخشی از آن بوده است.

روح الله حسینیان نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی از تهران که سابقه بیش از ۲۰ سال سابقه ریاست مرکز اسناد انقلاب اسلامی را در کارنامه خود دارد و در دوره قبل مجلس نیز، پس از شکل‌گیری کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، اولین رئیس این کمیسیون شد.

علی اصغر زارعی نماینده ادوار هشتم و نهم تهران که در دوره اخیر نایب رئیسی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری برعهده داشته است. مجلسی‌ها زارعی را با دو خاطره بیش از دیگران می‌شناسند؛ اول، سیلی او بر صورت مدیر اصولگرای دولت نهم که قصد داشت با توزیع چک، مانع استیضاح مرحوم کردان شود و دوم، اشک‌های او در جریان تصویب طرح «اقدام متقابل و متناسب در اجرای برجام» در مجلس که از کارشکنی عده ای در داخل مجلس و زدن زیر توافق اصولی، گلایه کرد.

سید علیرضا مرندی نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس که در دوره نهم ریاست هیات رئیسه سنی مجلس را برعهده داشته است، این دوره به دلیل قرار داشتن در سن بالای ۷۵ سالگی، طبق قانون ثبت‌نام نکرد؛ دکتر مرندی که سابقه دو دوره وزارت بهداشت را در کارنامه خود دارد، از سوی مردم ایران با طرح‌های تنظیم جمعیت و پیشگیری از مرگ و میر نوزادان در دهه ۷۰ شناخته می‌شود. شخصیتی علمی و آرام که سابقه ریاست تیم پزشکی رهبر انقلاب در هنگام کسالت ایشان در سال گذشته را نیز برعهده داشته است.

عباس فلاحی باباجان نماینده اهر و هریس در مجلس نهم نیز از حضور دوباره در بهارستان انصراف داد؛ البته وی در مقایسه با چهره های گذشته، چندان شناخته شده نیست.

با توجه به تکمیل اخبار فرمانداری‌ها، احتمال می‌رود نمایندگان دیگری از مجلس نهم هم از حضور مجدد در رقابت بهارستانی صرفنظر کرده باشند که در صورت مشخص شدن اسامی آنها، این خبر تکمیل می‌شود.


پشت پرده حمله علی ضیا به فردوسی پور

آنچه علی ضیاءدرباره عادل فردوسی پور شب یلدا گفته است را با خود این مجری هماهنگ نکرده بود!

خبر آنلاین: «فكر كردیم كه چه مهمون‌هایی دعوت كنیم برای این برنامه‌؛ بالاخره شبكه یك و ملی است و خیلی مهم است. گفتیم مهمون سیاسی دعوت كنیم. گفتند رفته‌اند نود! گفتیم آخه نود-فوتبال-سیاسی، چه ربطی داره؟ گفتند شما تا حالا نشنیده‌اید كمیسیون اصل نود! گفتیم مهمون‌های فرهنگی بیاد، گفتند همه رفته‌اند نود، آخه باشگاه فرهنگی ورزشی داریم دیگه. بعد كار رسید به اینكه مهمون سینمایی دعوت كنیم، گفتند اتفاقاً اون هم رفته نود. دیگه گفتم شاعر دعوت می‌كنیم، شاعر كه دیگه ربطی به فوتبال نداره. گفتند رفته نود! همون لحظه زنگ زدم عادل جان، گفتم شاعر دیگه چرا؟ گفت: داداش من اصلاً «فردوسی»پور هستم. شاعر باید توی برنامه من بیاد...» این مطایبه-كنایه علی ضیاست كه حدود نیم‌ ساعت قبل از برنامه نودِ شب یلدا روی آنتن شبكه یك رفت اما كبریتِ این انبار باروت (با هدف پخش نشدن آیتم گفت‌وگو با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران) از جای دیگری روشن شد. آتشی كه تا الان هم ادامه دارد و حتماً نود این هفته را هم تحت تأثیر قرار خواهد داد.

این بخش ماجرا را همه می‌دانیم كه‌ وقتی عكس مصاحبه ظریف و فردوسی‌پور در فضای مجازی دست به‌دست گشت و با استقبال بسیاری مواجه شد، ترس از محبوبیت توأمان نود و ظریف، تأثیرگذاری بر انتخابات سه ماه آینده و شاید مواردی از این دست، باعث شد تا روزنامه‌ای، یادداشتی دلسوزانه خطاب به مدیر سازمان منتشر كند و بخواهد كه این مصاحبه پخش نشود. در مدیریت سابق سازمان و در اختلاف‌نظرهایی این‌چنینی (همانند اختلاف با تربیت‌بدنی دولت قبل یا نمایندگان مجلس)، رسم بر این بود كه سازمان بی‌خیالی طی می‌كرد یا واكنشش را تا پخش برنامه و سنجش افكار عمومی، عقب می‌انداخت، اما گویا این‌بار اوضاع فرق داشت و در نتیجه پازلی طراحی شد.

موجی كه با یادداشت یك روزنامه كم‌تیراژ راه افتاد، در شبكه‌های مجازی و گروه‌های تلگرامی به شكل گسترده‌ای پخش شد و نقد و نظرهای بسیاری گرفت. فشارها آغاز شد و به ریاست سازمان هم رسید. شایعه پخش نشدن این آیتم، كانال به كانال منتشر شد و سرانجام در ساعت 22 و 12 دقیقه به‌طور رسمی در كانال معاونت سیما منتشر شد: «گفت‌وگوی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در برنامه نود امشب پخش نمی‌شود. با آماده و نهایی شدن، این گفت‌وگو در برنامه‌های آینده پخش خواهد شد.» عادل هم تقریباً چنین مضمونی را (با افزودن عبارت «صلاح ندانستند») در همان ابتدای برنامه‌اش گفت تا همه چیز از حالت ظن و گمان خارج شود.

اما لحظاتی پس از اعلام رسمی پخش نشدن آیتم مصاحبه و قبل از پخش نود، ضیا بی‌سروصدا به تلویزیون بازمی‌گردد، برنامه شب یلدای شبكه یك را به عهده می‌گیرد و همان جملات ابتدای متن را می‌گوید. طبیعی است كه بازگشت مجری محبوب به قاب تلویزیون، مخاطبان بسیاری را برای این برنامه دست‌وپا می‌كند و بهترین فرصت است تا علی ضیا قدردان [شما بخوانید: مجری حرف گوش‌کن] مدیرانی باشد كه او را بخشیده‌اند و اجازه اجرای چنین برنامه پرمخاطبی را صادر كرده‌اند. پس پازل معاونت سیما تكمیل می‌شود و او همكار خود را با طنز خوب و اجرای خوب‌تری می‌نوازد: «گفتیم مهمون سیاسی دعوت كنیم، گفتن رفته‌اند نود... »

دوستان ما در برنامه شب یلدای علی ضیا می‌گویند این متن یک شوخی معمولی است و بی‌اطلاع از ماجرای ظریف، یكی دو شب قبل از این اتفاقات نوشته شده بوده. همین منابع می‌گویند شوخی‌ها با عادل فردوسی‌پور هم هماهنگ شده ولی اطلاعات خبرنگار «تماشاگران امروز» چیزی خلاف این را تأیید می‌كند. آنچه مبرهن است، طعنه‌هایی است كه رشته آن را در اطلاعیه معاونت سیما می‌توان پیدا كرد و اینكه فردوسی‌پور از هیچ‌كدام از این شوخی‌ها خبر نداشته است.

علی ضیا دروغ هم نمی‌گوید‌؛ او برای دعوت از مهمانان برنامه‌اش به شدت در ذیق وقت بوده و البته گزینه‌های معدودی هم داشته. آن‌طور كه به گوش ما رسیده، دعوت از بازیگران سریال شهرزاد به هر شكل ممنوع است (اگر گزارش صفحه 11 را بخوانید، متوجه موضوع می‌شوید)، دعوت از ستاره‌هایی چون بهرام رادان، مهتاب كرامتی و مهناز افشار به دلیل حاشیه‌هایی كه برای سازمان می‌سازند، شدنی نیست و طبیعی است كه این همه فشار و محدودیت، بالاخره از یك‌جایی سر باز كند! اما آیا همدلی با مدیران سازمان صداوسیما آنقدر می‌ارزد كه به خاطرش متنی به ظاهر شوخ‌طبعانه فراهم کنیم و همكاری را (در ازای کری‌خوانی برای پرویز مظلومی!) بنوازیم؟ این سؤالی است كه پاسخش را تنها علی ضیا می‌داند...



در ملاقات پورحیدری و قلعه‌نویی چه گذشت؟

امیر قلعه‌نویی امروز به بیمارستان ایرانمهر و ملاقات منصور پورحیدری رفت.

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های ردوبدل شده بین منصور پورحیدری و امیر قلعه‌نویی را در زیر بخوانید:

* منصور پورحیدری که در بستر بیماری به سر می‌برد هنگام ورود امیر قلعه‌نویی به اطاق بعد از سلام و علیک و خوش و بش به سرمربی حال حاضر تراکتورسازی گفت: امیر مواظب خودت باش که قندت بالا نرود، زیرا این بیماری خیلی خطرناک است.
* او در ادامه صحبت‌هایش رو به قلعه‌نویی گفت: امیر رفتنت به تراکتورسازی اشتباه بود که قلعه‌نویی در پاسخ گفت: یکسری داستان‌ها پیش آمد که هدایت تراکتورسازان را قبول کردم. ابتدا قرار بود کارم را از نیم فصل دوم شروع کنم ولی بنا به دلایل قبول کردم که قبلش روی نیمکت بنشینم.
* قلعه‌نویی در مورد اینکه گفته می‌شد هواداران تراکتور به پورحیدری فحاشی کرده‌اند اینگونه پورحیدری توضیح داد: خدا شاهد است که تا لحظه آخری که من در ورزشگاه بودم، هیچ کسی فحش نداد و من هم به شخصه احترام خاصی برای شما قائلم.
* قلعه‌نویی در پایان صحبت‌هایش رو به پورحیدری افزود: شما اسطوره باشگاه استقلال هستید و به خاطر این تیم دو دانگ از رستورانتان را فروختید، منصورخان خواهش می‌کنم زودتر برگرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار