استاندار خراسان رضوی با اشاره به تصویب طرح جامع شهر و حمل و نقل مشهد گفت: تدوین این طرح از سال ۱۳۷۳ توسط دانشگاه شریف آغاز و در سال ۱۳۸۷ مجدد بازنگری شد و امسال به تصویب رسید.
کد خبر: ۱۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲ 18 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در آئین افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید گمنام اظهار داشت: مشهد با توجه به وجود بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) همواره کانون توجه محبان خاندان عصمت و طهارت است؛ به گونه‌ای همه ساله شاهد تردد 27 میلیون زائر از اقصی نقاط کشور و جهان به این شهر مقدس هستیم.

وی افزود: این مهم، می طلبد تا به منظور تسهیل در تردد، زیر ساخت‌های مورد نیاز تامین شود که یکی از آنها حل مشکلات ترافیکی و حمل و نقل است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تصویب طرح جامع شهر و حمل و نقل مشهد گفت: تدوین این طرح از سال 1373 توسط دانشگاه شریف آغاز و در سال 1387 مجدد بازنگری شد و امسال به تصویب رسید.

رشیدیان ضمن تقدیر از اقدام شهرداری در بهره برداری از این تقاطع، خاطر نشان کرد: انقلاب ما با شعار «ما می‌توانیم» آغاز شد و این کار در عمل نیز تجلی پیدا کرد و امروز شاهد آن هستیم که پیشرفت فیزیکی پروژه طی 53 روز 53 درصد بوده است.

وی گفت: توسعه و پیشرفت کشور و شهر مشهد بدون شعار «همه با هم» امکان‌پذیر نیست و باید دولت، شهرداری، بخش خصوصی و مردم همه با هم همت کنند تا به پیشرفت برسیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: شهدا این درس را به ما آموختند که اگر شرق و غرب علیه این ملت توطئه کردند تمامی آنها را به عقب برانیم و استقلال کشور را حفظ کنیم.

محسن انتظاری، رئیس شورای شهر مشهد ‌در این مراسم گفت: دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی مشهد در سال 94 در نظر گرفته شده که نسبت به امسال 500 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: برای سال 93، یک هزار و 500 میلیارد تومان پروژه توسط شهرداری در نظر گرفته شده بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار