فرمانده انتظامي استان فارس از شناسايي و دستگيري ربايندگان دختر شش ساله در شهرستان " ني ريز" خبر داد.
کد خبر: ۱۵۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 30 December 2015
سردار "احمد علي گودرزي" افزود: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره آدم ربايي در يكي از مهد کودک هاي شهرستان ني ريز، بلافاصله ماموران پاسگاه "قطرويه" به محل مورد نظر اعزام شدند.

وي ادامه داد: مسئول مهد کودک با مراجعه به مأموران اعلام مي كند خانمي که به صورت خود ماسک بهداشتي زده بود، به در مهد کودک مراجعه و اظهار داشته با يکي از کودکان مهد کودک که مادرش در بهداري منتظر او است کار دارم که پس از مراجعه دختر بچه 6 ساله با هم به بيرون مهد کودک رفته و با يک دستگاه موتورسيکلت که مرد ناشناسي راکب آن بود محل را ترک کردند که پس از پايان وقت و مراجعه پدر دختر بچه مشخص شد که دختربچه ربوده شده است.

فرمانده انتظامي استان فارس تصريح كرد: بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفته و با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني و در كمتر از 24 ساعت آدم ربايان "م- ج" 20 ساله و س- م 19 ساله که با هم زن و شوهر بودند شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه آنها را دستگير كردند.

گودرزي گفت: در تحقيقات متهمان به جرم ارتکابي اقرار و با تلاش مأموران دختر بچه که در يک باب گله داني واقع در دامنه رشته کوههاي روستاي "سنگ زور" محبوس شده بود، به طور صحيح و سالم پيدا و پس از اقدامات لازم تحويل والدينش شد.

وي با بيان اينكه متهمان انگيزه خود را از آدم ربايي سرقت طلاجات دختر بچه عنوان كردند، افزود: متهمان طلاهاي سرقتي به ارزش يك ميليون و 500 هزار تومان را به يك مغازه طلافروشي فروخته اند که در اين راستا خريدار اموال مسروقه نيز دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان فارس افزود: اين اقدام سريع ، همه جانبه و به موقع نيروي انتظامي باعث شادي اهالي و تجمع در محل و قدرداني مردم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار