نارضایتی مردم نیر از مخابرات
یکی از شهروندان نیری با بیان اینکه این اقدام شرکت مخابرات باعث بروز مشکلات عدیده ای برای مردم نیر شده است افزود: مشترکین تلفن ثابت مسلماً علم غیب ندارند و مسئولان محترم شرکت مخابرات نیر توضیح دهند بدون قبض چگونه می شود هزینه تلفن را پرداخت کرد؟
کد خبر: ۱۵۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ 31 December 2015

شرکت مخابرات نیر در اقدامی عجیب و دور از حقوق شهروندی بدون صدور قبض هزینه مکالمات مشترکین نیری، اقدام به قطع تلفن‌های ثابت مشترکین نموده است.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از نیریمیز، یکی از شهروندان نیری با بیان اینکه این اقدام شرکت مخابرات باعث بروز مشکلات عدیده ای برای مردم نیر شده است افزود: مشترکین تلفن ثابت مسلماً علم غیب ندارند و مسئولان محترم شرکت مخابرات نیر توضیح دهند بدون قبض چگونه می شود هزینه تلفن را پرداخت کرد؟

وی با ابراز تاسف از اقدام مخابرات در قطع تلفن های شهروندان اظهار داشت: اگر مخابرات از توزیع قبض ها ناتوان است، حداقل به دنبال شیوه ای جایگزین برای اطلاع رسانی باشد تا بی توجهی مامورین توزیع قبض، سبب آسیب جدی به جایگاه مخابرات نشود و از سویی مردم هم با مشکل روبرو نشوند.

گفتنی است این اقدام نسنجیده مخابرات نیر نارضایتی و ناراحتی مردم را در پی داشته و باعث اختلال در جریان زندگی مردم به خصوص کسبه و استفاده کنندگان از کارت خوان های فروشگاه های سطح شهر شده است.

همچنین قطعی مکرر خطوط تلفن در مناطق مختلف شهرستان نیر که این روزها روند صعودی به خود گرفته؛ نارضایتی شدید شهروندان را از خدمات شرکت مخابرات در این شهرستان در پی داشته است.

عده ای از شهروندان خواستار پیگیری علت این قطعی های مکرر و دامنه دار شدند و اظهار کردند: متاسفانه تعمیر خرابی و قطعی تلفن های ثابت در نیر زمان زیادی به طول می انجامد.

یکی از این شهروندان به قطعی خطوط تلفن منزلش اشاره کرد و افزود : حدود سه ماه است که خط تلفن مان قطع شده و علی رغم اطلاع رسانی به مخابرات شهرستان ، هنوز اقدامی در جهت وصل خط انجام نشده است.

عده ای از شهروندان نیری با اظهار نارضایتی از وضعیت نامطلوب خدمات تلفن و اینترنت شرکت مخابرات افزودند: با توجه به اینکه امروزه تلفن و اینترنت به یک جزء جدا نشدنی زندگی تبدیل شده و از آنجائیکه زندگی، کار و امور کسب درآمد عده بی شماری از مردم به این وسیله ارتباطی وابسته است؛ قطعی مکرر تلفن و عدم رسیدگی بموقع درخصوص برطرف نمودن این مشکل، موج شدیدی از نارضایتی را در بین برخی از مشترکین ایجاد کرده است.

شهروند دیگری با انتقاد از وضعیت موجود تلفن و خدمات نامطلوب پشتیبانی اینترنت در نیر خاطر نشان کرد: اگر قبض تلفن مشترکین با تاخیر ناچیز و چند روزه پرداخت شود مخابرات بدون معطلی اقدام به مسدود نمودن تلفن می کند در حالیکه اگر خطوط ارتباطی به علت پارگی خطوط، قطع شود تا مشترک چندین بار با مخابرات تماس نگیرد و چند ماه نگذرد شرکت نسبت به رفع خرابی اقدام نخواهند کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار