معاون گردشگری خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی می‌شود نوروز امسال مشهد میزبان بیش از 4 میلیون گردشگر داخلی و 300 هزار گردشگر خارجی باشد.
کد خبر: ۱۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹ 19 March 2015

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، سید جواد موسوی اظهار داشت: با در نظرگرفتن مجموع واحدهای اقامتی دائم و موقت در مشهد، 70 درصد ظرفیت اقامتی کشور در تعطیلات نوروز 94 به زائران امام هشتم (ع) و مسافران نوروزی در این کلان شهر اختصاص یافته است.

وی افزود: خوشبختانه مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی جهان دارای ظرفیت های بی‌نظیری در حوزه اسکان و پذیرایی از زائران و مسافران است و به همین منظور و با توجه به پیش‌بینی حضور میلیونی زائران در نوروز 94 در مشهد برنامه‌ریزی‌ها برای پذیرایی هرچه مطلوب‌تر به زائران و مسافران اندیشیده شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود ورود زائران و مسافران به مشهد مقدس در نوورز 94 نسبت به مدت مشابه 20 درصد افزایش داشته باشد.

موسوی افزود: 160 هزار تخت رسمی برای پذیرایی از مسافران نوروزی و زائران امام هشتم (ع) در مشهد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین برنامه‌ریزی‌ها برای اسکان اضطراری به میزان 15 هزار نفر نیز در نظر گرفته شده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود نوروز امسال مشهد میزبان بیش از 4 میلیون گردشگر داخلی و 300 هزار گردشگر خارجی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار