رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور گفت:
استعدادیابی و جوانگرایی مهمترین برنامه های کمیته داوران فدارسیون فوتبال کشور است.
کد خبر: ۱۵۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 02 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور گفت: استعدادیابی و جوانگرایی مهمترین برنامه های کمیته داوران فدارسیون فوتبال کشور است.

فریدون اصفهانیان افزود: طرح جوان گرایی و کشف استعدادهای جدید کمیته داوران هم اکنون در استان های آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و ایلام در حال اجرا است.

وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح داورانی که در لیگ های پایین تر سوت می زنند، توسط کمیته داوران مورد ارزیابی قرار می گیرند تا از وجود آنها در مسابقات رده بالاتر استفاده شود.

وی اظهار کرد: استعدادهای خوبی در استان ها و شهرستان های مختلف کشور وجود دارد که می توان آنها را کشف و در رده های بالای قضاوت فوتبال کشور استفاده کرد.

اصفهانیان ادامه داد: طرحی در دست اقدام است که 32 استان کشور را به هشت منطقه تقسیم می کند که در آن چهار استان کشور توسط داوران و ناظران برای کشف استعدادها حضور پیدا می کنند و گزارش آنها به کمیته هیات داوران ارسال می شود تا مورد ارزریابی قرار بگیرد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور با بیان اینکه هفت داور ایرانی در سطح بین المللی و آسیا هم اکنون حضور دارند، اظهار کرد: در کنار این داورها، 9 کمک داور نیز در عرصه های بین المللی هم اینک به امر قضاوت می پردازند.

وی گفت: از مجموع هفت داور بین المللی سه نفر الیت هستند و آقایان پیام حیدری و بیژن حیدری نیز توسط داوران ناظر بین المللی در هفته جاری مورد ارزیابی قرار می گیرند تا آنها نیز به جمع داوران الیت ما اضافه شده و توسط ای.اف.سی به ما اعلام شوند./پ


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار