مدیر کل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی گفت: 3 هزار و 758 پروژه عمرانی و پروژه های مسکن مهر در دومین مرحله؛ سال جاری ظرف دو هفته بازدید و به لحاظ کمی و کیفی ارزیابی می شود.
کد خبر: ۱۵۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 02 January 2016

به گزارش تابناک رضوی، محسن کوهی امروز در جلسه هماهنگی نظارت عالیه بر پروژه های عمرانی استان اظهارداشت: این پروژه ها با اعتبار 8هزار و 150 میلیارد ریال توسط 22 اکیپ نظارتی متشکل از کارشناسان استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بازدید و ارزیابی شد.

کوهی تصریح کرد: در میان شهرستان های این استان، بیشترین تعداد پروژه های بازدیدی مربوط به مشهد با 542 طرح با اعتبار 2هزار و 320 میلیارد ریال است.

وی بیشترین اعتبار پروژه های بازدید را رقم یک هزار و 330 میلیارد ریال مربوط به راه و شهرسازی استان ذکر و تصریح کرد: به لحاظ تعداد هم بیشترین پروژه ها مربوط به اداره کل نوسازی مدارس با 535 مورد است.

وی عنوان کرد: بعد از مشهد شهرستان سرخس با 151 پروژه به اعتبار یک هزار و 168 میلیارد ریال و سبزوار 188 پروژه با 550 میلیارد ریال در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

وی اظهار کرد: در این مرحله علاوه بر پروژه های عمرانی استانی از پروژه های مسکن مهر هم بازدید و به لحاظ کمی و کیفی ارزیابی می شود.

وی بیان کرد: بعد از بازدید و نظارت این پروژه عملکرد دستگاه ها از نظر کمی و کیفی اریابی می شود و مجموعه های برتر و نیز ضعیف شناسایی و به شورای فنی استان اعلام و در صورت صلاحدید به سایر مراجع اعلام می شود.

وی عنوان کرد: همچنین در این مرحله پروژه های قابل بهره برداری برای ایام الله دهه فجر بر اساس اعلام دستگاه ها بازدید و بررسی می شود.

کوهی افزود: هم اکنون به لحاظ کیفی وضعیت پروژه های عمرانی استان روند رو به رشدی دارد و فراوانی پروژه های خوب و عالی درسطح بالایی است و میزان پیشرفت و عملکرد در پروژه های ضعیف مرحله قبل بررسی می شود.

این گزارش حاکی است؛ بازدید از پروژه ها 13 دیماه آغاز و به مدت دو هفته به انجام می رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار