تا پایان سالجاری
فاز اول این کارخانه اوایل سالجاری با تولید ماءالشعیر و سرمایه گذاری 50 میلیارد تومانی مورد افتتاح قرار گرفته بود و فاز دوم و سوم این کارخانه تا اواخر سالجاری مورد بهره برداری قرار خواهدگرفت. این کارخانه در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع احداث شده و با راه اندازی فاز دوم وسوم آن برای 70 نفر اشتغال ایجاد می شود.
کد خبر: ۱۵۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷ 05 January 2016

فرماندار شهرستان نیر در جریان بازدید از کارخانه تولید فرآورده های نوشیدنی تسنیم نوش از راه اندازی فاز دوم و سوم این کارخانه خبر داد و گفت: فاز دوم و سوم این کارخانه با مشارکت و سرمایه گذاری 20میلیارد تومانی بخش خصوصی درخط تولید انواع آبمیوه های طعم دار و آبمعدنی گازدار در بسته بندی های شیشه ای، فلزی و پلاستیکی ، درحال اجرا می باشد.

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر صمدی در ادامه گفت: فاز اول این کارخانه اوایل سالجاری با تولید ماءالشعیر و سرمایه گذاری 50 میلیارد تومانی مورد افتتاح قرار گرفته بود و فاز دوم و سوم این کارخانه تا اواخر سالجاری مورد بهره برداری قرار خواهدگرفت.

فرماندارنیر درادامه گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع احداث شده و با راه اندازی فاز دوم وسوم آن برای 70 نفر اشتغال ایجاد می شود.

فاز دوم و سوم کارخانه تولید فرآورده های نوشیدنی تسنیم راه اندازی می شود

راه اندازی فاز دوم کارخانه آبمعدنی عطش تا یکماه آینده

صمدی فرماندار شهرستان نیر در جریان بازدید از کارخانه آبمعدنی عطش واقع در شهرک تخصصی آب نیر از راه اندازی فاز دوم این کارخانه خبر داد و گفت: فاز دوم کارخانه عطش طی یکماه آینده با ارائه تسهیلات بانکی به مبلغ 5 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار خواهدگرفت.

به گزارش تابناک اردبیل وی درادامه گفت: دراین کارخانه اکنون 20 نفر دارای اشتغال می باشند و با راه اندازی فاز دوم آن برای 20 نفر دیگر اشتغال ایجاد خواهد شد.

فرماندار نیر همچنین افزود: هم اکنون 17 کارخانه در شهرک تخصصی آب نیر در حال احداث می باشد که از این تعداد تا کنون 3 کارخانه مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفته است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شهروند نیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
لطفا" آقای صمدی فرماندار نیر بفرمایند عایدات و مزیت این کارخانه ها که در زمینهای کشاورزی منطقه محروم و از یاد رفته نیر ساخته شده اند برای مردم عمدتا" فقیر این منطقه چه چیزی جز الودگی منابع بوده است و دلیل اینکه حتی کارگران ساده ای که نیاز به حد اقل تخصص را ندارند باید از افراد غیر بومی جذب شده اند چه بوده است .
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
تا جایی که بنده اطلاع دارم و شما هم میتوانید بررسی بفرمایید در حال حاضربیش از 70 درصد شاغلین در این کارخانه ها بومی شهرستان نیر هستند و در مورد بقیه هم قطعا به سرمایه گذار بخش خصوصی حق می دهید افرادی با تخصص های مختلف و مورد وثوق خودشان را داشته باشند البته بعضی از دوستان هم فقط خود نیریها را بومی دانسته و 100 روستای تابعه شهرستان را غیربومی می دانند که در این صورت حق با شماست!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار