فرماندار کاشمر: یوم الله 22 بهمن امسال؛ سرآغاز حضور در انتخابات فرماندار کاشمر گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال سرآغاز حضور حضور گسترده برای مشارکت مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۱۵۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 05 January 2016
 
مهدی فروزان در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن جلسات فرمانداری کاشمر اظهار داشت: ایام دهه فجر در حقیقت جزء روزهای ماندگار در تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی است لذا باید در راستای تبیین و گسترش اهداف آن در جامعه تلاش کرد.
 
وی با بیان اینکه سی و هشتمین بهار انقلاب امسال با پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مصادف شده است، یادآور شد: حضور حماسی و پرشور مردم همچون سنوات گذشته در راهپیمایی 22 بهمن سرآغازی برای مشارکت همگانی و حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه است.
 
فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه روزهای ماندگار و فراموش نشدنی دهه فجر هیچگاه از اذهان نخواهد رفت خاطرنشان کرد: 12 تا 22 بهمن 56 دوران ماندگاری برای نظام است و این ایام فرصت مناسبی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب است.
 
وی با تأکید بر اینکه باید ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی انقلاب را برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب ترسیم کنیم، تصریح کرد: در این ایام باید خودمان را برای بازنگری آرمان‌ها و اهداف انقلاب آماده کنیم و اگر در این مسیر از آرمان و راه رهبری انحرافی مشاهده شده، خودمان را با این ارزش‌ها سوق دهیم.
 
فروزان با بیان اینکه برنامه‌ها و مراسم‌های ایام الله دهه فجر باید با محوریت مردم به طرز باشکوهی برگزار شود افزود: در راستای مطلوب برگزاری سی و هشتمین بهار انقلاب 17 کمیته امنیتی، مساجد و تشکل‌های اسلامی، ورزش، عشایر و روستایی، ایثارگران، قرآن، امور بانوان، تزئینات و فضاسازی، مراسمات، تبلیغات و فرهنگی هنری، اصناف، کودک و نوجوان، کارگری، دانشجویی، دانش آموزی، بسیج و تشکل‌های مردمی فعال می‌شود.
 
فرماندار کاشمر با اشاره به نامگذاری آئین بزرگداشت عید انقلاب با شعار اصلی و محوری تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت گفت: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، گلباران مزار شهدا، یادواره شهدا، افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و نشست‌ها و همایش‌ها از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در کاشمر است.
 
فارس
برچسب ها: کاشمر ، 22بهمن ، انتخابات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار