به علت استقبال بالای مخاطبین
اجرای نمایش کمدی موزیکال «عمارتخانه» به علت استقبال بالای مخاطبین تمدید شد.
کد خبر: ۱۵۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴ 06 January 2016
 به گزارش روابط‌عمومی «عمارتخانه»؛ این نمایش که از اول تا 18دی ماه قرار بود در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد اجرا داشته باشد، به دلیل استقبال بالای مخاطبین تا 28دی‌ماه تمدید شد.
 
تا کنون هنرمندان و ورزشکاران زیادی از جمله دکتر لطفی‌مقدم، علیرضا سوزنچی، علی آزادنیا، علی رجایی، رضا حسینی، غلامرضا عارف‌نژاد، محسن قهرمانی، رضا صاحبی و... از این نمایش دیدن کرده‌اند و در شب‌های آتی نیز ارگان‌ها و نهادهای مختلف جهت تماشای این نمایش به تئاتر شهر مشهد خواهند آمد.
 
در «عمارتخانه» به نویسندگی و کارگردانی «کیوان صباغ»، محمد جهانپا، سعید توکلی، ندا محمدی، مهری شمس، الهه پژوهی، امیراحسان امیرپور، حسین شجاعی، سحر شفیعی، مرجان علوی، سارا گل‌نژاد، یوسف سلطانی، حمید معصومی، محسن رضایی، فاطمه ابهری و سارا نوروزی ایفای نقش می‌کنند.
 
نوید برادران اکبرزاده و سارا گل‌نژاد دستیاران کارگردان «عمارتخانه» هستند و حامد طاهری آهنگسازی این نمایش را بر عهده دارد. سمیه ارقبایی به عنوان طراح گریم و زینب رشتی به عنوان طراح لباس با این نمایش همکاری می‌کنند و محمدرضا تربتی و محسن رضایی مدیر صحنه و محمود کریمی طراح نور این نمایش است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند پیش از شروع نمایش در ساعت 19 هر شب (به جز شنبه‌ها) از گیشه تئاتر شهر یا برای خرید بلیت تخفیف‌دار از سایت «مشهد گیشه» به نشانی www.mashhad-gisheh.ir مراجعه کنند.
 
گفتنی است؛ ارگان‌ها و نهادها نیز می‌توانند برای رزرو گروهی بلیت نمایش با شماره تماس 09154005266 تماس حاصل کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار