دبیر همایش نقش دفتر اسناد رسمی در امر قضازدایی
دبیر همایش نقش دفتر اسناد رسمی در امر قضا زادیی گفت: آیت الله آملی لاریجانی به‌منظور شرکت در نخستین همایش نقش دفاتر اسناد رسمی در امر قضازدایی اوایل بهمن‌ماه به استان مازندران سفر می‌کند.
کد خبر: ۱۶۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 09 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، عادل روحی، اظهار کرد: نخستین همایش نقش دفاتر اسناد رسمی در امر قضازدایی هفتم بهمن امسال با حضور رئیس قوه قضاییه در ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش که در آستانه فجر انقلاب بوده با حضور آیت الله آملی لاریجانی و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در مجتمع رفاهی قوه قضاییه در ساری برگزار می‌شود.

دبیر همایش گفت: این همایش برای نخستین بار در شمال کشور با حضور دفترداران و دفتریاران اسناد رسمی برگزار و فعالان این حوزه در قالب مقالاتی نقش دفاتر اسناد رسمی را در امر قضازدایی تشریح خواهند کرد.

روحی بیان کرد: رئیس قوه قضاییه نیز با استقبال از حضور در این همایش، مسائل و موضوعات مطروحه در قوانین ثبتی و مباحث مربوط به قضازدایی را تبیین می‌کنند.

وی با تقدیر از هماهنگی حیدرزاده رئیس کانون سردفترداران و دفتریاران استان، گفت: امیدواریم این نشست بتواند برای تعالی فعالیت دفترداران و دفتریاران استان اثرگذار باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار