مسئول روابط عمومی گروه فدک الزهراء (سلام الله علیها):
مسئول روابط عمومی گروه فدک الزهراء (س) با اشاره به آسمانی شدن استاد و قاری بین المللی قرآن کریم، حاج حمیدرضا عباسی از انتشار یکی از تواشیح هایی که ساخته وی بود با نام « یابن الحسن مولای »، خبر داد.
کد خبر: ۱۶۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 10 January 2016
محمدعلی شیعه، قاری قرآن کریم و یکی از اعضای گروه بین المللی فدک الزهراء (س) در مصاحبه با خبرنگار تابناک رضوی، افزود: مرحوم عباسی حدود یک سال عضو گروه فدک الزهراء (س) بودند که در همان مقطع در یکی از اجراهای گروه، در محضر مقام معظم رهبری هم حضور داشتند که اتفاقاً در همان مراسم، مرحوم حاج محسن حسنی کارگر نیز ـ که نوجوان بودند ـ برای اولین بار در محضر حضرت آقا تلاوت کردند.

تواشیح « یابن الحسن مولای » یادگار مرحوم حاج حمیدرضا عباسی منتشر شد

مسئول روابط عمومی گروه فدک الزهراء (س) در ادامه اظهار کرد: یکی از آثار ماندگار و تأثیر گذار گروه فدک الزهراء سلام الله علیها، اثری معروف بنام « یابن الحسن مولای » است که تاکنون توسط گروه‌های مختلف کشور تقلید و حتی برخی گروه ها در مسابقات کشوری نیز آن را اجرا نموده اند.
به گفته شیعه، این تواشیح ، یکی از یادگارهای مرحوم حاج حمید رضا عباسی است که در همان مقطع حضورشان در گروه، توسط ایشان آهنگ‌گذاری گردید .
وی افزود : مرحوم عباسی عباراتی از دعای زیبا و روح بخش ندبه را بصورت آهنگین و با لحنی زیبا در این اثر انتخاب کرده و آن را در قالب یک تواشیح موزون و دلنشین، آماده نمودند.
وی اجرای مجدد این تواشیح در روزهای اخیر و انتشار آن را به مناسبت رحلت این قاری با اخلاق و متواضع به امید بهره بردن روح مرحوم  از اجر و ثواب این یادگار ماندگار و نفحات روحانی کلام معصوم (ع) که در رثای حجه ابن الحسن العسکری (عج) است، ذکر کرد.


اجرای تواشیح فدک الزهراء ساخته زنده یاد حمید رضاعباسی

( در صورت عدم اجرای فایل صوتی فوق لطفا بر روی تصویر استاد عباسی کلیک فرمایید )


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ali
|
Afghanistan
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
واقعا تواشع بسیار
زیبای است
میشه که برام متن این تواشع را بفرستید می خام اجراش کنم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار