کد خبر: ۱۶۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 11 January 2016

به گزارش تابناک یزد،فرمانده نيروي انتظامي استان يزد از کشف يک تن و 24 کيلو انواع موادمخدر و هلاکت يک شرور مسلح در دو عمليات پليس اين استان خبر داد.


 سردار "ايرج کاکاوند" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي مبارزه بي‌امان با سوداگران مرگ و برخورد با واردکنندگان موادمخدر، روز گذشته ماموران پليس با انجام کار اطلاعاتي گسترده از ورود يک محموله موادمخدر به اين استان مطلع شدند.

وي با اشاره به تشکيل تيم‌هاي عملياتي از ماموران دسته رزمي شهيد شاهدي و پليس شهرستان مهريز، افزود: ماموران هنگام کنترل محورهاي فرعي و مواصلاتي استان، متوجه تردد يک دستگاه خودرو سواري پژو 405، مربوط به اشرار شدند و به همين منظور دستور ايست را صادر کردند.

 كاكاوند ادامه داد: قاچاقچيان بدون توجه به دستور ايست پليس از محل متواري شده و پس از مدتي تعقيب و گريز زماني که اشرار مسلح، حلقه محاصره پليس را بر خود تنگ ديدند، شروع به تيراندازي به طرف ماموران  کردند.

وي با اشاره به درگيري مسلحانه ماموران پليس با سوداگران مرگ، گفت: در اين عمليات يکي از اشرار مسلح به هلاکت رسيد و 426 کيلو هروئين، 222 کيلو ترياک و 51 کيلو حشيش به همراه مقاديري سلاح و مهمات جنگي از آنها کشف شد.

اين مقام ارشد انتظامي به عمليات ديگر ماموران اين استان اشاره کرد و افزود: همچنين ماموران پليس مبارزه با موادمخدر در يک عمليات جداگانه ضمن کشف 325 کيلو ترياک، سه قاچاقچي را دستگير و دو دستگاه خودرو سبک و سنگين را توقيف کردند.

فرمانده انتظامي استان در خاتمه با بيان اين که در مجموع در اين دو عمليات يک تن و 24 کيلو انواع موادمخدر کشف شد، تصريح کرد: پليس استان يزد با تمام قدرت با سوداگران مرگ و عاملان نا امني در سطح جامعه برخورد خواهد کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار