جمع آوری معتادان و سامان کارتن‌خواب‌ها پیش پای بهار
استاندار خراسان رضوی پیش بینی کرد پس از پایان دهه فاطمیه شاهد افزایش میزان گردشگران و موج دوم سفرها به این استان باشیم درحالیکه به گفته فرماندار مشهد، معتادان جمع آوری و کارتن‌خواب‌ها پیش پای بهار سامان یافته اند.
کد خبر: ۱۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۳ 25 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با حضور روسای ۱۲ گانه ستاد سفر استان اظهار کرد: خراسان رضوی به عنوان یكی از اصلی ترین مقاصد سفر در كشور آمادگی كامل برای میزبانی و پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی را دارد.

وی افزود: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این ستاد شكل گرفته وكارهای بسیار مناسبی در دست اقدام است كه از آن جمله می توان به تلاش برای اجرای بخشی از بزرگراه مشهد- قوچان، اجرایی كردن پروژه برقی كردن قطار مشهد- تهران، ایجاد امكانات مناسب برای فرودگاه در شرایط بحرانی آب و هوا، گسترش ترمینال فرودگاه اشاره كرد.

وی با قدردانی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به خاطر اقدامات ارزشمند این سازمان در حوزه میراث فرهنگی در استان خراسان رضوی گفت: احیای مجدد ستاد احیای توس و بهره برداری از فاز اول موزه بزرگ خراسان اقدامات ارزشمندی است كه در این استان از سوی سازمان میراث فرهنگی انجام شده است.

در این جلسه هم چنین مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان نیز گفت: هماهنگی و همكاری مثال زدنی بین اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در استان خراسان رضوی باعث شده تا كارها به شكل بسیار مطلوبی پیش برود.

لباف خانیكی افزود: خوشبختانه تا كنون كمترین شكایت و انتقادات به این دبیرخانه ارسال شده كه بیانگر هماهنگی كامل و تلاش شبانه روزی بین اعضاء این ستاد است.

معتادان کارتن خواب جمع آوری می شوند

آغاز موج دوم سفرهای نوروزی به خراسان رضوی بعد از فاطمیه

فرماندار مشهد نیز در این جلسه با اشاره به ارائه خدمات مطلوب در راستای ایجاد امنیت و رفاه حال مسافران و زائران گفت: همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروز ۹۴ نسبت به جمع آوری معتادان و ساماندهی كارتن خواب ها در مشهد اقدام شده است.

علی محمد گلستانی فرد با اشاره به فعالیت ستاد خدمات سفر شهرستان مشهد افزود: این ستاد فعالیت خود را درخیابان طبرسی ۵ واقع در مجاورت حرم مطهر رضوی همزمان با طرح نوروزی آغاز كرده و اعضای این ستاد از ساعت ۸ صبح الی ۲۲ آماده خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار