سفارت بحرین در تهران مسافران پرتوقع را عامل مشاجره روز یکشنبه در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد دانست.
کد خبر: ۱۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹ 26 March 2015

به گزارش تابناک از خراسان رضوی، خبرگزاری دولتی بحرین BNA روز گذشته به نقل از سفارت بحرین در تهران نوشت: صبح روز یکشنبه (2 فروردین) دو مسافر گلف‌ایر (طیران‌الخلیج) در فرودگاه مشهد که با تأخیر به فرودگاه رسیده و زمان انتقال به هواپیما را از دست داده بودند، اصرار داشتند تا درب هواپیمای گلف ایر به روی آنها باز شود.

واکنش سفارت بحرین در مورد جنجال چند مسافر در فرودگاه مشهد

به گزارش خبرگزاری بحرین توضیحات سفارت بحرین در تهران در واکنش به مطالبی است که درباره این واقعه با عنوان مشاجره در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

سفارت بحرین در توضیح ماجرا گفته است: پنج مسافر، شامل سه بحرینی و دو نفر از اتباع کشورهای حاشیه خلیج فارس، 15 دقیقه قبل از بلند شدن هواپیما از زمین، و پس از اعلام بسته شدن درب هواپیما به فرودگاه می‌رسند.

با وجود این، مسافران غیر بحرینی به مسئولان شرکت گلف ایر و مسئولان فرودگاه اعتراض کرده و اصرار داشته‌اند خلاف رویه‌ قانونی در فرودگاه، درب هواپیما باز شود.

سفارت بحرین افزود: فیلمبرداری یکی از مسافران از مشاجرات باعث می‌شود آنها عصبی‌تر می‌شوند.

به گزارش BNA ، سفارت بحرین در تهران این توضیحات را از مدیر گلف ایر در فرودگاه مشهد (جاسم غریب) دریافت کرده که گفته است مسافران بحرینی عذرخواهی و روز بعد بااحترام مشهد را به مقصد بحرین ترک کردند و گلف ایر شرایطی فراهم کرد تا سایر مسافران جا مانده هم همان روز به کشورهایشان باز گردند.

یک مقام مسئول در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد هم در پاسخ به پیگیری تابناک، وقوع ماجرا را تأیید و علت آن را توقع نابجای مسافران مذکور که حدود 10 دقیقه پیش از پرواز رسیده بودند، ذکر کرد.

همچنین بنا بر قوانین پرواز، مسافران پروازهای خارجی حدود یک ساعت‌ونیم قبل از پرواز باید در فرودگاه باشند که این مسافران متوقع، پس از بسته شدن گیت ورودی و درب هواپیمای بحرین به فرودگاه رسیده بودند.

واکنش سفارت بحرین در مورد جنجال چند مسافر در فرودگاه مشهد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار