امام جمعه موقت یزد:
امام جمعه موقت یزد گفت: مذاکرات هسته ای با تلاش اعضای تیم مذاکره کننده در چارچوب مصالح نظام و انقلاب اسلام با جدیت پیگیری می شود .
کد خبر: ۱۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 28 March 2015
امام جمعه موقت یزد: مذاکرات هسته ای با جدیت پیگیری می شودبه گزارش تابناک یزد، حجت الاسلام حسن معزالدینی در خطبه های نمازجمعه امروز یزد افزود: تیم مذاکره کننده در راستای اهداف نظام مقدس و منویات مقام معظم رهبری برای تحقق اهداف کشور در موضوع مهم هسته ای فعالیت دارند .

وی اظهار داشت: امیدواریم این گفت و گو ها و مذاکرات همچنان با رعایت تمامی مصالح و توصیه های مقام معظم رهبری بتواند به نتایج ارزشمندی برای کشور برسد.
امام جمعه موقت یزد در ادامه به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به عنوان سال ملت و دولت ، همدلی و همزبانی اشاره و اظهار داشت: همه مردم و مسوولان باید برای تحقق کامل فرمان معظم له بکوشند .

معزالدینی گفت: تمامی توفیق ها در سایه همکاری ، همدلی و همزبانی است و بدون شک با این همکاری ها و همدلی ها است که دولت می تواند اهداف خود و نظام را با جدیت پیگیری کند .

وی در ادامه به حمله عربستان سعودی و برخی کشورها به یمن اشاره و آن را توطئه دنیای استکباری و صهیونیزم جهانی برای جلوگیری از گسترش موج بیداری اسلامی ذکر کرد .

امام جمعه موقت یزد گفت: ملت های مسلمان باید مواظب توطئه های استکبار جهانی باشند و گول نقشه های آنها را نخورند و قطعا ملت و دولت ایران این تجاوز را محکوم می کنند .

معزالدینی در ادامه خطبه های نمازجمعه یزد به برخی مناسبت های فروردین ماه بخصوص قیام مردم یزد در دهم فروردین و همچنین یوم الله 12 فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهمیت آن اشاره کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار