مسئول اطلاع رسانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه از تشکیل شعبات ویژه حمایت حقوقی از آمرین به معروف و ناهین از منکر در دادگستری‌های استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۶۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 26 January 2016
مسئول اطلاع رسانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه از تشکیل شعبات ویژه حمایت حقوقی از آمرین به معروف و ناهین از منکر در دادگستری‌های استان کرمانشاه خبر داد.

علی محسنی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه در راستای احیای فریضتین و ترویج باورهای اعتقادی و اسلام ناب محمدی به طور خاص برنامه‌های ارزشمندی را از ابتدای سال در دستور کار خود قرار داد و به اجرا گذاشت.

مسئول اطلاع رسانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه به بخشی از اقدامات این ستاد از ابتدای سال اشاره کرد و افزود: آموزش احکام فریضتین برای بانوان شاغل در ادارات و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی هدفمند برای ۳۰۰ نفر از اعضای سمن‌ها از جمله اقدامات این ستاد در استان است.

وی انعقاد ۱۴ تفاهم نامه همکاری میان ستاد امر به معروف و نهی از منکر با ادارات و سازمان‌های استان کرمانشاه را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: برگزاری یادواره‌های حضرت علی اکبر(ع)، حضرت قاسم ابن الحسن(ع)، حضرت رقیه(س)، همکاری با سازمان راهیان نور در خصوص ترویج فریضتین از دیگر اقدامات است.

این مسئول از تشکیل شعبات ویژه در دادگستری استان کرمانشاه و شهرستان‌های این استان تحت عنوان شعبه حمایت حقوقی از آمرین به معروف و ناهین از منکر خبر داد و گفت: این مهم نیز اجرایی شده است.

محسنی نژاد بیان کرد: تجلیل از خانواده شهدای امر به معروف و نهی از منکر،  تشویق فعالان امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌ها، برگزاری نمایشگاه و مسابقات با موضوع امر به معروف و نهی از منکر از دیگر اقدامات انجام شده در استان طی چند ماه گذشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار