استاندار یزد گفت: با وجود تنگناهای مالی دولت، اعتبارات تخصیص یافته برای پروژه گازرسانی به مناطق مختلف استان یزد به80 میلیارد تومان رسید.
کد خبر: ۱۷۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 29 January 2016

به گزارش تابناک یزد،سید محمد میرمحمدی، در جلسه شورای اداری شهرستان خاتم با بیان اینکه شهرستان‌های خاتم، بهاباد، بافق و ابرکوه جزو شهرستان‌های کم‌برخوردار استان یزد هستند و ما به این مناطق محروم، توجه ویژه‌ای داریم، اظهار داشت: توزیع متوازن اعتبارات و نگاه عدالت‌محور در دستور کار استانداری قرار دارد و در خدمت به مردم مناطق محروم استان، بیشترین تلاش را خواهیم کرد.

وی ادامه داد: توزیع اعتبارات باید شفاف باشد و مردم از آنها اطلاع‌ داشته باشند زیرا هیچ مسئله پنهانی با مردم نداریم و آنها باید در جریان کامل همه امور قرار گیرند.

میرمحمدی، هدف از سفر به شهرستان خاتم را دیدار با خانواده معظم شهدای این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: در سفر به شهرستان خاتم، 22 هئیت از مدیران استان با 79 خانواده شهید خاتم دیدار کردند.

استاندار یزد افزود: دیدار با خانواده شهدا به ما یادآوری می‌کند که امنیت و آرامش حال حاضر کشور را مدیون ایثارگری‌های خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان هستیم و باید در مسیر خدمتگزاری به مردم احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اگر خانواده معظم شهدا، جان عزیزان خود را در دفاع از انقلاب، اسلام، خاک و ناموس این سرزمین تقدیم نمی‌کردند، امروز در ایران مانند بسیاری از کشورهای منطقه و همسایه در ناامنی، جنگ و خونریزی زندگی می‌کردیم اما داشتن نعمت بزرگ امنیت و آرامش را مدیون خون شهیدان و خانواده آنها هستیم.

میرمحمدی اظهار داشت: ماه بهمن و دهه فجر نیز هر سال اتحاد و همبستگی ملت ایران را به ما یادآور می‌شود که چگونه مردم ایران با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و همسبتگی و انسجام، رژیم 2500 ساله ستم‌شاهی را سرنگون کردند و نظام جمهوری اسلامی در ایران مستقر شد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای شدن برجام و رفع تحریم‌های ظالمانه نیز امروز ایران اسلامی دارای اقتدار و عزت بی‌نظیری در بین کشورهای منطقه و جهان است و مردم دنیا آگاه شده‌اند که ملت ایران ملتی اهل منطق و گفت‌وگو است که از حق خود و کشورهای مظلوم جهان دفاع می‌کند.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اشاره کرد و افزود: مشارکت بالای ملت ایران در انتخابات پیش‌رو می‌تواند موجب افزایش این اقتدار شود و دشمنان نظام و انقلاب با حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفندماه یک بار دیگر خواهند فهمید که با ملتی آماده، هوشیار، توانمند و همیشه در صحنه روبه‌رو هستند.

میرمحمدی ادامه داد: امیدواریم با توجه شورای نگهبان در تایید صلاحیت داوطلبان، زمینه‌های رقابت بیشتری برای افکار و گرایش‌های گوناگون فراهم و انتخاباتی رقابتی برگزار شود.

وی با بیان اینکه باید از رای مردم و امانت آنها صیانت کنیم، گفت: با افزایش اعتماد عمومی، زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات فراهم می‌شود.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود، توسعه شهرستان خاتم را ناشی از همدلی و هماهنگی بین فرماندار این شهرستان با امام جمعه هرات و مروست و مسئولان شهرستانی دانست و تصریح کرد: آثار و مزیت‌های این همکاری و تعامل به مردم شهرستان بر می‌گردد و شایسته است همه در مسیر اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت صادقانه به مردم تلاش کنیم.

میرمحمدی همچنین به پروژه گازرسانی به سراسر استان اشاره و تصریح کرد: با وجود همه تنگناهای مالی دولت، اعتبارات تخصیص یافته برای پروژه گازرسانی در سراسر استان به 80 میلیارد تومان رسید در حالی که در دولت قبل این میزان در بهترین شرایط 37 میلیارد تومان بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار