مدیرکل فرودگاههای استان یزد، از راه اندازی چند پرواز جدید در مسیرهای تهران، قشم و چابهار از فرودگاه شهید صدوقی یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۷۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 29 January 2016
به گزارش تابناک یزد،سعداله وطن خواه گفت: با توجه به تقاضای مردم و وقفه در پروازهای مسیر یزد – بندرعباس و بالعکس و نیز کمبود صندلی پروازی در روزهای پایانی هفته ، دو پرواز در مسیر تهران- یزد و بالعکس در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و یک پرواز در مسیر یزد - بندرعباس و بالعکس در روزهای پنجشنبه برنامه ریزی شده است.
وی با اشاره به برنامه های دهه فجر هم افزود: از هجدهم بهمن ماه سال جاری نیز تعداد دو پرواز در هفته از سوی شرکت هواپیمایی نفت در روزهای یکشنبه و پنجشنبه در مسیر یزد به مقصد جزیره قشم و بالعکس برنامه ریزی شده است.
مدیرکل فرودگاههای استان یزد با اشاره به رایزنی ها و پیگیری های مستمر در خصوص ایجاد مسیر پروازی جدید در مسیر یزد- چابهار- یزد تصریح کرد: امیدواریم در ایام دهه فجر پرواز چابهار – یزد و بالعکس نیز برقرار شود.
وطن خواه افزایش پروازها را زمینه ساز ایجاد مشاغل غیرمستقیم عنوان و خاطرنشان کرد: با همکاری همه بخش ها و دست اندرکاران می توان شاهد این اتفاق بود.
هم اکنون شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ، ایران ایرتور ، آسمان ، زاگرس ، نفت ، کیش ایر ، در مسیرهای تهران-مشهد- بندرعباس- اهواز- و نجف و بغداد به مردم شریف استان یزد خدمات پروازی ارائه می کنند.
فرودگاه شهید آیت الله صدوقی یزد با 1230 متر ارتفاع از سطح دریا در اراضی مسطحی به مساحت 575 هکتار در غرب شهر یزد واقع است و حدود 10 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد.
این فرودگاه در تیرماه سال گذشته به عنوان نهمین فرودگاه بین المللی کشور به ثبت رسید.
هم اکنون این فرودگاه در زمینه انجام پروازهای داخلی ، جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است و به طور متوسط 130 پرواز در هفته از سوی 9 شرکت هواپیمایی به هفت مقصد داخلی و خارجی در این فرودگاه انجام می شود.
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار