دکتر قالیباف در جمع ستادهای حامیان دکتر شیران در مشهد تاکید کرد:
شهردار تهران صبح امروز در جمع ستادهای مردمی حامیان رضا شیران خراسانی با بیان اینکه حاشیه نشینی با این وسعت در هیچ کجای کشور مانند مشهد نیست، تصریح کرد: در عین توجه ویژه به حاشیه نشینان نباید نگرش تحقیرآمیز به آنان داشت.
کد خبر: ۱۷۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴ 30 January 2016
به گزارش تابناک خراسان رضوی، دکتر محمد باقر قالیباف صبح امروز شنبه در دفتر متفای(مجمع ترویج فرهنگ اسلامی) مشهد با بیان اینکه مهمترین مسئله امروز مردم، اقتصاد است و در شرایط فعلی کشور نیز همانند سالیان پیروزی انقلاب اسلامی و نیز دفاع مقدس همچنان جهاد ادامه دارد، گفت: تداوم جهاد، به معنای این است که هیچگاه در این سالها نایستاده‌ایم و اینک نیز نباید ایستاد چرا که ایستادگی و مقاومت اساس هویت ماست.
شهردار تهران تصریح کرد : شرایط امروز ما و امنیت ملی کشور از روز والفجر 8 حساس‌تر است چرا که آن روزها اگر ما را به خاطر عرف دیپلماتیک پذیرفته بودند الان مجبورند ما را بپذیرند و اهمیت و نقش بارز ما امروز غیرقابل انکار است.
وی با اشاره به اینکه پیش از این فقط دولت ما را می پذیرفتند، یادآوری کرد: به لطف خدا و برکت خون شهدا و ایستادگی مردم عزیزمان امروز در جهان نظام ولایت فقیه و جایگاه مردمسالاری دینی پذیرفته شده است و اینکه نامه‌هایی را برای رهبری معظم می نویسند موید این معناست.
قالیباف با بیان جمله هایی از فرمایشات امام خمینی(ره) فرهنگ عاشورا و برکت خون شهدا را از جمله مهمترین دلایل مقاومت مردم در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم دانست.
وی افزود : تحول جدی در ساختارهای اداری کشور جدی و ضروریست.
وی ادامه داد : برجام با شروط رهبری در حال حاضر یک میثاق ملی است و باید تبعیت و حمایت کنیم هرچند که مشکل اصلی ما تحریمها نبود و نیست و با برجام فرجی در مسایل اقتصادی ما نمی شود چرا که نظام اداری و اجرایی و نظام مدیریتی ما در کشور دچار ضعفهای جدیست که بسیاری از ظرفیتهای داخلی به درستی در مسیر خودش قرار نمی گیرد.
شهردار تهران پرسید : مجلسی که امام راحل در راس امور دانستند و جایگاه خطیر و حساسی دارد بواقع به چه میزان در مدار اولویتهای اصلی و وظایف خودش حرکت می کند؟!
وی همچنین تاکید کرد : نماینده ای که به مجلس می رود دیگر صرفا نماینده حوزه خودش نیست و می بایست نگاه ملی و فراملی به آن داشت به خصوص اینکه مشهد هم فقط مربوط به مجاوران آن نیست و متعلق به همه مردم و ملت‌هاست.
شهردار تهران با بیان اینکه حاشیه نشینی با این وسعت در هیچ کجای کشور مانند مشهد نیست تصریح کرد : در عین توجه ویژه به حاشیه نشینان نباید نگرش تحقیرآمیز به آنان داشت چرا که همواره بیشترین همراهی با انقلاب و زحمات و بار جامعه و ایثارگریها در نظام و دفاع مقدس با آنها بوده است.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در دو دوره اظهار کرد: اخلاقمداری باید سرلوحه کارهای ما باشد و باید با تدبیر و متانت و محبت کارها را پیش ببریم.
وی خواستار اخلاص در کارها و بهره‌مندی از حداکثر توان افراد با درایت شد و گذشت زمان را نشان‌دهنده این دانست که خیلی اوقات خیر و برکت نیز بنابر سنت الهی ولو با نتیجه متفاوت خواسته ما رقم می خورد.
وی تصریح کرد : پس از سالها حضور در صحنه های مختلف وجهه و رویکرد ما مشخص است که در جبهه اصولگرایی تعریف می شود و اصولگرایی یعنی آنکه حتی اگر نکاتی مطابق میلمان نیست نیز از رهبری تبعیت کنیم.
وی تقسیم‌بندی دوقطبی در عرصه سیاست و انتخابات مبتنی بر چپ و راست را غیر واقعی توصیف کرد و گفت : بنده انقلابی و غیر انقلابی بودن را می پسندم و این مرزبندی های سیاسی چپ و راست چندان اعتباری ندارد.
قالیباف همچنین درباره رزمنده جانباز دکتر رضا شیران خراسانی نیز که در انتخابات از مشهد وارد عرصه شده است اظهار امیدواری کرد که بتواند انتظارت به حق مردم را به انجام رسانده و شرمنده مردم نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار