هم‌زمان با دهه‌فجر و برای حضور در جشن بزرگ انقلاب مهراوه شریفی‌نیا بازیگر به اردبیل می‌آید.
کد خبر: ۱۷۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 30 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، شهردار اردبیل صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن‌های بزرگ انقلاب که به میمنت ایام پیروزی انقلاب اسلامی به همت شهرداری اردبیل برگزار می‌شود، اظهار کرد: جمعه این هفته 16 بهمن‌ماه جشن بزرگ انقلاب در سالن حسین رضازاده اردبیل و با حضور هنرمندان کشوری برگزار می‌شود.

حمید لطف‌اللهیان گفت: علاوه بر مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم ما برای این جشن از مهراوه شریفی‌نیا که در سریال کیمیا نقش اصلی را بازی می‌کند دعوت کردیم تا در اردبیل حاضر شود و فضای این جشن را متفاوت از گذشته کند.

وی یادآور شد: در این جشن بزرگ که شهرداری اردبیل برگزار می‌کند برنامه‌های موسیقی، نمایش‌های طنز و برنامه‌های شادمانه در نظر گرفته شده است که عموم مردم می‌توانند از این برنامه که در گرامی‌داشت ایام‌الله دهه‌فجر برگزار می‌شود استفاده کنند.

شهردار اردبیل تصریح کرد: هدف اصلی شهرداری از اجرای این برنامه‌ها ایجاد فضای شور و نشاط اجتماعی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و غنابخشی به سرمایه‌های اجتماعی است که می‌تواند آثار مثبت و مناسبی را به همراه داشته باشد.

لطف‌اللهیان افزود: در قالب بسته‌های مختلف برنامه‌های پر از شور و نشاطی را شهرداری و مجموعه سازمان فرهنگی ورزشی تدارک دیده است که امیدواریم برگزاری آنها تا پایان امسال بتواند به ایجاد فضای متفاوت در جامعه و افزودن بر غنای رویدادهای فرهنگی و اجتماعی کمک کند.

این مسئول ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا علاوه بر این جشن در مناطق چهارگانه شهرداری اردبیل نیز در کنار افتتاح پروژه‌های مختلف و رویدادهای متعدد جشن‌های مردمی برگزار شده و امکان بهره‌مندی هموطنان از این برنامه‌ها به شکل مطلوب و مناسب فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار