مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: در آستانه عید انقلاب جشن بزرگ قرآنی نور با هدف توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 30 January 2016

نادر سقا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما برای اینکه بتوانیم فضای فرهنگی و قرآنی جامعه را تقویت کرده و موج قرآنی در جامعه ایجاد کنیم و دستاوردهای قرآنی نظام اسلامی را به مردم تبیین کنیم با همکاری شبکه قرآن و معارف این جشن را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: همزمان با 12 استان کشور این جشن در اردبیل نیز ساعت 15 عصر امروز در مجتمع فدک با حضور اصحاب قرآنی و مسئولان استانی و فعالان این حوزه برگزار خواهد شد تا از چهره‌های تاثیرگذار قرآنی در استان اردبیل تجلیل شود.

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزاری نمایشگاه آثار قرآنی و رونمایی از تالیفات حوزه قرآنی را به همراه اجرای برنامه تواشیح و سرود و دیگر فعالیت‌های قرآنی یادآور شد و ادامه داد: امیدواریم همه این برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها در ترویج و توسعه علوم قرآنی در جامعه به ویژه نسل آینده موثر و گامی عملی محسوب شود.

سقا بیان کرد: با توجه به اینکه انقلاب ما انقلابی بر پایه قرآن، مسجد و مبانی مذهبی و معنوی بوده است باید در طلیعه 38 سالگرد پیروزی انقلاب نتایج و دستاوردهای توسعه علوم قرآنی بیشتر نمود پیدا کرده و رونق یابد.

این مسئول یادآور شد: حرکت‌های خوبی در این راستا انجام شده ولی انتظار می‌رود همه دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی تلاششان بر تقویت فعالیت‌های قرآنی باشد تا یک حرکت مطلوب و مناسب در مسیر تحقق اهداف قرآنی عینیت پیدا کرده و به سرعت زمینه‌های اجرایی و عملیاتی واقعی‌تر به خود پیدا کند.

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: در کنار برگزاری این جشن بزرگ قرآنی محافل انس با قرآن نیز به تعداد بسیار زیاد در قالب کانون‌ها و مساجد استان برگزار می‌شود که این حرکت‌ها نمودی از چهره قرآنی نظام اسلامی ما خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار