بسته ویژه خبرهای پلیس تابناک ایلام
دراستان ایلام نیز پلیس دارای نقشی تعیین کننده درکاهش ناهنجاریها وبرخورد با ناملایمات اجتماعی بوده دراین بسته اخبار پلیس استان را به مخاطبین خود تقدیم می کنیم
کد خبر: ۱۷۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲ 01 February 2016

به گزارش تابناک ایلام،.پلیس مظهر امنیت وآرامش برای هرجامعه ای است وهمواره دارای نقش بسیارپررنگی در مداخلات اجتماعی وبرخورد باناهنجاری هاست ،هرچقدرپلیس مقتدر باشد به فراخور آن شاهد جامعه ای امن تر بوده و مردم بااحساس آسایش وامنیت روانی واجتماعی  به زندگی خود ادامه می دهند.دراستان ایلام نیز پلیس دارای نقشی تعیین کننده درکاهش ناهنجاریها وبرخورد با ناملایمات اجتماعی بوده ،دراین بسته اخبار پلیس استان را به مخاطبین خود تقدیم می نماییم


کشف35هزار نخ سیگار قاچاق درآبدانان

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان در استان ایلام از کشف 35هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد.

سرهنگ" علی مهری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت:ماموران اداره اماکن عمومی پلیس اطلاعات پس از هماهنگی با مراجع محترم قضایی از چند باب مغازه بازدید به عمل آمد.

وی افزود:در این بازدید 35هزار نخ سیگار قاچاق که از استان های همجوار وارد استان شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان تصریح کرد: در این راستا سه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شدند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه ناجا در راس مبارزه با قاچاق کالا قرار دارد ، افزود: اين سازمان با درک صحيح از وضعيت موجود قاچاق ، تلاش دارد مبارزه گسترده و موثري را همچون سال هاي گذشته در مقابله با قاچاق کالا و ارز به انجام برساند.

برخورد پراید با عابر پیاده در ایلام حادثه آفرید

رئیس پلیس راه ایلام گفت:برخورد یکدستگاه خودرو پراید با عابر پیاده باعث واژگونی خودرو و کشته شدن عابر و مجروح شدن 4سرنشین پراید شد.

سرهنگ"محسن ناصری"در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت:شب گذشته ماموران پس از اطلاع از یک فقره تصادف در محور چوار به سمت ایلام بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود:بعلت برخورد یکدستگاه سواری پراید با عابر پیاده باعث واژگونی خودرو شد.

سرهنگ ناصری تصریح کرد:در این حادثه عابر پیاده جان خود را از دست داد و 4نفر از رانندگان پراید به شدت مجروح که توسط یگان های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به اینکه سرعت غیر مجاز باعث حادثه می شود گفت:پلیس با استقرار 30گشت در محورهای مواصلاتی استان با رانندگانی که با حرکات خطر ساز باعث ناامنی در جاده ها شوند برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

گوشي هاي قاچاق به مقصد نرسيدند

سرپرست انتظامي شهرستان چرداول در استان ایلام از کشف 60 دستگاه گوشي تلفن همراه و قاچاق خبرداد.

سرهنگ"پرویزجعفری" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران ايست و بازرسي پل سيمره هنگام کنترل خودروهاي عبوري به يکدستگاه خودرو پژو405 مشکوک و آن را توقیف کردند.

وي افزود: در بازرسي از خودرو تعداد شصت دستگاه گوشي همراه و چهارده دستگاه تبلت خارجي قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ پرویز جعفری تصريح کرد: ارزش ريالي گوشي هاي اين محموله قاچاق هفتصد ميليون ريال بوده است.

سرپرست انتظامي شهرستان چرداول با اشاره به اينکه قاچاق کالا و ارز ضربه سنگيني به اقتصاد و پويايي کشور وارد مي کند گفت:پليس با اجراي طرح هاي مختلف و کنترل محورهاي مواصلاتي با قاچاقچيان برخورد جدي خواهد داشت.

جرایم،حرکتی انتقالی از دنیای واقعی به فضای مجازی داشته اند

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به گسترش روز افزون تجارت الکترونیک در کشور گفت :جرایم، حرکتی انتقالی از دینای واقع به فضای مجازی داشته اند .

سرگرد "علی عباسی کسانی "در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، گفت: مجرمان در فضای سایبری در اکثر مواقع خطرناکتر از مجرمان دنیای واقع هستند ، چرا که مجرمان در این فضا از تکنولوژی به عنوان سلاح استفاده می کنند.

وی ادامه داد: همان تمهیداتی که در فضای واقعی ممکن است اتفاق بیفتد به شکل تکامل یافته در فضای مجازی می تواند وقوع پیدا کند.

رئیس پلیس فتا استان ایلام با اشاره به اینکه جرایمی مانند کلاهبرداری از چند صد سال پیش بوده و هنوز هم وجود دارد گفت: در مقایسه می توان گفت شکل این جرایم عوض شده ، به طوری که از فضای واقعی به فضای مجازی منتقل شده اند.

این مقام مسئول ایجاد امنیت و کاهش خطر برای فعالیت های اقتصادی ، علمی و اجتماعی در جامعه اطلاعاتی را مهمترین هدف رصد و پایش فضای مجازی توسط پلیس فتا عنوان کرد و گفت: برای پیشگیری از تبدیل شدن این فضا به بستر انجام فعالیت های غیر قانونی و ممانعت از تعرض به ارزش ها و هنجارها تلاش شبانه روزی خواهیم کرد.

ولايت فقيه رمز ماندگاري انقلاب اسلامي است

فرمانده انتظامي استان ايلام پيروي از ولايت فقيه را رمز ماندگاري و پيروزي انقلاب اسلامي خواند و گفت:معنويت،رهبري ومردم ارکان پيروزي انقلاب اسلامي است.

سردار"علي دولتي" درگفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،اظهار داشت:در آستانه سي و هفتمين سالگرد پيروزي شکوهمند ملت ايران برابر رژيم ستم شاهي همچنان نسيم روح بخش انقلاب در ايران و جهان در جريان بوده و دل و روح تشنگان حق و عدالت را مي نوازد.

وي ادامه داد: ملت بزرگ ايران در حالي جشن هاي انقلاب اسلامي را برگزار مي کند که انواع توطئه‌ها و فتنه‌ها را پشت سر گذاشته و به فضل الهي در صدد رسيدن به قله هاي بلند در دنيا مي باشند.

فرمانده انتظامي استان ايلام معنويت،رهبري ومردم را ارکان موفقيت انقلاب اسلامي عنوان کرد و گفت: ولايت فقيه رمز ماندگاري اين انقلاب است.

اين مقام مسئول به عبور ملت ايران از امواج سهمگين با بصيرت و رهبري امام (ره) و مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: مردم ايران با با بصيرت انقلابيآينده نظام را بيمه کرده اند.

وي خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامي ايران امروزه نه تنها پايدار است بلکه موجب بيداري اسلامي در منطقه شده و آگاه سازي مردم را در راستاي دست يابي به استقلال و آزادي در دستور کار قرار داده است.

وي ادامه داد: انقلاب اسلامي ايران با نقش تعيين کننده خود در مسائل سياسي منطقه نشان داد که بدون حضور اين کشور هيچ مسئله اي قابل حل نيست.

وي با بيان اينكه تلاش زيادي از جانب دشمنان جهت ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي و تخريب آن صورت گرفته است افزود علي رغم تمامي هجمه ها امروز نهال انقلاب اسلامي تبديل به درخت تنومندي شده كه در مسائل منطقه اي و بين المللي تاثيرگذاراست.

نيروي انتظامي حافظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي است

سردار علي دولتي در ادامه به نقش و جايگاه و نقش نيروي انتظامي در پاسداري از دستاوردهاي انقلاب نيز اشاره کرد و افزود: بنا بر فرمايش رهبر معظم انقلاب اسلامي، بزرگترين وظيفه اين نيرو پاسداري از ارزش هاي اصيل انقلاب است که تا کنون نيز در اين راستا موفق عمل کرده است.

وي با اشاره به نقش نيروي انتظامي بعنوان مجريان نظم و قانون در اجتماع اظهار داشت: کارکنان نيروي انتظامي در هر لحظه بعنوان حافظان جان و مال مردم در هر نقطه از ايران اسلامي آماده دفاع از ارزشهاي جامعه بوده و در بر قراري امنيت، شهداي زيادي تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي کرده است.

اين مقام مسئول گفت:نيروي انتظامي پس از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي همواره تلاش وافر و جهادگونه اي را در راه ايفاي مؤثر وظايف و ماموريت هاي محوله داشته و نظم و امنيت و نشاط اجتماعي امروز کشور، ثمره تلاش پليس خدمتگزار و متعهد برخاسته از ارزش هاست.

فرمانده انتظامي استان ايلام خاطرنشان کرد: اعتماد و اعتقاد مردم به عملکرد پليس مهمترين سرمايه اجتماعي اين نيرو است و بدون مردم پليس هيچ مفهومي ندارد.

انقلاب اسلامی،ادامه حرکت انبیاء است

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام گفت:انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام(ره) ادامه حرکت انبیاء الهی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،حجت الاسلام و المسلمین"بهمن جوشقانی"در آیین گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت:بنای انقلاب ملت ایران این بود که اسلام در کشور پیاده شود و در مقابل استکبار بایستد.

وی ادامه داد:الگوی اصلی استکبار ستیزی را حضرت امام(ره)برای همه ملت ایران تبیین کرده است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام تصریح کرد:این یک افتخار برای ملت ایران است که پس از 37 سال،استکبار هنوز با انقلاب دشمنی دارد و این نشان می د هد که این انقلاب راه خودش را درست پیموده است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب فرهنگی است،گفت:این انقلاب به دنیا صادر شده است و امروز ملت ایران ندای حق طلبی را به گوش جهانیان رسانده است.

حجت الاسلام والمسلمین جوشقانی گفت:مجموعه نیروی انتظامی امروز مدال افتخار پاسداری از انقلاب را بر سینه انداخته است.

پليس دره شهر به سارقان آژانس نما فرصت فرار نداد

جانشين انتظامي شهرستان دره شهر از دستگيري دو سارق خبر داد که در پوشش آژانس مسافري اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو مي کردند.

سرهنگ"مهرداد عليمحمدي"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،اظهار داشت:در پي وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در دو روز گذشته موضوع در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت.

وي ادامه داد:با اشراف اطلاعاتي و انجام يکسري اقدامات پليسي سرنخ هايي از وجود يکدستگاه خودرو با آرم و علائم آژانس مسافري در اين پرونده به دست آمد.

جانشين انتظامي شهرستان دره شهر گفت:ماموران پس از چند ساعت کار پليسي توانستند متهمان را شناسايي و آن ها را در مخفيگاهشان دستگير نمايند.

وي تصريح کرد:در بازرسي از مخفيگاه سارقان تمام اموال سرقتي کشف و ضبط شد و فرصت فرار از متهمان گرفته شد.

سرهنگ عليمحمدي خاطر نشان کرد:اين دو نفر طي يک شب 8مورد لوازم داخل خودرو را به سرقت برده بودند.

وي در پايان با تاکيد بر آمادگي پليس براي مقابله با هنجار شکنان از مردم خواست براي پيشگيري از وقوع سرقت نسبت به استفاده از تجهيزات ايمني اقدام کنند.

نفوذ ، پروژه اي براي سرنگوني انقلاب اسلامي/ رهبري امام و بصيرت مردم تحرک هاي فتنه انگيزان را خنثي کرد

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام با اشاره به اينکه رهبري امام و بصيرت مردم همه تحرکات بر اندازانه و فتنه انگيز دشمنان در طول انقلاب را خنثي کرده است ، گفت: امريکا مي خواهد شکست هاي سه دهه گذشته خود را در مقابل ايران اسلامي با پروژه نفوذ جبران کند .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، آيت ا... "محمد نقي لطفي " همزمان با اولين روز دهه مبارک فجر در جمع سبزپوشان پليس ايلام اظهار داشت: ايران قبل از پيروزي انقلاب در واقع جزيره اي امن براي استکبار جهاني بود.

وي ادامه داد: آمريکا در سال هاي قبل از انقلاب ، ايران را به عنوان رکن اساسي سياست هاي استعماري و راهبردي خود در منطقه مد نظر داشتند به طوري که مراکز تصميم گيري و تصميم سازي ، اقتصاد، فرهنگ و نيروهاي مسلح کشور در اختيار آمريکا و هم پيمانش بود .

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام در ادامه قيام 15 خرداد را سر آغاز و جرقه حرکت ملت ايران به رهبري حضرت امام (ره) در مقابل حکومت فاسد شاهنشاهي عنوان کرد و گفت: با وجود کنترل ظاهري اين قيام ، تحليل گران آمريکايي هيچ گاه تصور نمي کردند ، زماني حکومتي ديني بيايد و بساط رژيم شاهنشاهي را در منطقه خاورميانه در هم بپيچد.

وي گفت: محبوبيت پنهان امام (ره) در دلهاي ميليون ها ايراني ، کم کم موجي شد که در کوتاهترين مدت و برخلاف ساير انقلاب هاي دنيا بدون ارتباط با دو اردوگاه شرق و غرب دست رد بر سينه ابر قدرت ها زد.

امام جمعه ايلام با اشاره به تلاش هاي شرق و غرب براي سرنگوني انقلاب ملت ايران که از ابتداي پيروزي اين انقلاب شروع شد ، گفت: غرب با نفوذ دادن عناصر خود در بدنه انقلاب نوپاي اسلامي ايران در قالب وکيل و وزير مي خواستند با يک حرکت مرموز از درون انقلاب را با شکست مواجهه کنند ، اما در ايران اسلامي موفق نشدند.

وي در ادامه به حوادث ابتدايي انقلاب اسلامي ازجمله تسخير لانه جاسوسي و واقعه طبس ، فتنه 88 و نفوذ دشمن در بين خواص اشاره کرد و گفت: رهبري مدبرانه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري و آگاهي و بصيرت مردم همه تحرکات براندازانه و فتنه انگيز را خنثي کرد.

آيت ا... لطفي تصريح کرد: آمريکا مي خواهد شکست هاي سه دهه گذشته خود را در مقابل ايران اسلامي با پروژه نفوذ جبران کند .

وي با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي با شعار استکبار ستيزي از همه گردنه هاي سخت سربلند و پيروز شده و در آستانه سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب قرار گرفته است ، افزود: امروز اين انقلاب به برکت رهبري مدبرانه رهبر و اقتدار نيروهاي مسلح يکي از قدرتمند ترين کشورهاي منطقه و جهان است .

نماينده ولي فقيه در استان در پايان امنيت کشور را مثال زدني عنوان کرد و گفت: بخش اعظم امنيت کشور مرهون رشادت هاي نيروي انتظامي است که در برقراري نظم و امنيت پيشقراول بوده است .

صبح امروز در آستانه سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران مراسم با شکوهي با حضور فرماندهان ، مسئولان و کارکنان انتظامي استان ايلام در سالن اجتماعات غدير پليس ايلام برگزار شد .



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار